7ήμερη δίαιτα για δυνατούς κοιλιακούς (πρόγραμμα διατροφής και ασκήσεις)

Η συγκεκριμένη δίαιτα για κοιλιακούς πέτρα επικεντρώνεται στην απώλεια λίπους από την περιοχή της κοιλιάς. Ακολούθησε το 7ήμερο πρόγραμμα διατροφής και άσκησης και χάσε 1,5 κιλό σε 1 εβδομάδα!

12.08.2017

εχεις διαβασει

Θέλεις να ξεφορτωθείς το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς; Ναι, υπάρχει η κατάλληλη διατροφή που θα σε βοηθήσει να το κάνεις αυτό, αλλά το Shape προχώρησε ένα βήμα πιο πέρα και σου παρουσιάζει το απόλυτο πρόγραμμα διατροφής και ασκησης για να κάψεις λίπος στην κοιλιά και να αποκτήσεις τέλειους κοιλιακούς και μέση δαχτυλίδι!

Διάβασε κι εδώ 6 Top συμβουλές για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά!

Ακουλούθησε την 7ήμερη δίαιτα για κοιλιακούς και το πρόγραμμα άσκησης από τους experts του Shape!

Δευτέρα

Πρωινό
1 μεγάλο μπολ με βρόμη με ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα με 1 ποτήρι ημιαποβουτυρωμένο γάλα (386 θερμίδες, 12 γραμμ. λιπαρά)
Μην ξεχνάς: «Οι ξηροί καρποί και η βρόμη απελευθερώνουν αργά τους υδατάνθρακες στο κυκλοφορικό, διατηρώντας υψηλά τα επίπεδα της ενέργειά σου».

Μεσημεριανό
Σάντουιτς με γαρίδες και ρόκα (291 θερμίδες, 4 γραμμ. λιπαρά)
Μην ξεχνάς:«Η γαρίδα είναι πηγή βιταμίνης Β12 –σημαντικής για τα επίπεδα ντοπαμίνης– και λιπαρών οξέων Ω-3, που προστατεύουν από την κατάθλιψη».

Σνακ
4 ρυζογκοφρέτες με 75 γραμμ. τυρί κότατζ με χαμηλά λιπαρά (170 θερμίδες, 4 γραμμ. λιπαρά)
Μην ξεχνάς: «Το τυρί κότατζ παρέχει βιταμίνη Β2, που δίνει ενέργεια».

Δείπνο
Ομελέτα με πράσινη σαλάτα (230 θερμίδες, 13 γραμμ. λιπαρά)
Μην ξεχνάς: «Το αβγό είναι καλή πηγή πρωτεϊνών, που βοηθούν στην εξισορρόπηση του σακχάρου».

Η άσκηση της Δευτέρας
Κάνε κοιλιακούς πέτρα με 2 κινήσεις: Δες την άσκηση εδώ!

Τέλειοι κοιλιακοί; Δες τι θα φτιάξεις την Τρίτη!

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Λιπαρά και έλαια για αδυνάτισμα
Τροφές με καλά λιπαρά και έλαια για αδυνάτισμα, ενέργεια, υγεία: Αμύγδαλα ή αβοκάντο; Τι σου δίνει κάθε ένα

Σε αντίθεση με όσα μπορεί να πιστεύεις, τα λιπαρά (φυσικά εννοούμε τα καλά λιπαρά) μπορούν να σε βοηθήσουν τόσο στην απόκτηση ενέργειας και υγείας όσο και στην απώλεια βάρους! Δες παρακάτω ποια θα πρέπει να επιλέξεις για κάθε περίπτωση.

Αντιγηραντικές τροφές
Αντιγηραντικές τροφές: Πρόγραμμα διατροφής 7 ημερών από τη δρ Μαρία Ψωμά

Οι καλύτεροι συνδυασμοί για να καθυστερήσεις τις επιπτώσεις του χρόνου στο δέρμα και στην υγεία σου από τη Δρ μαρία Ψωμά!

diet hopping
Diet Hopping: Τι συμβαίνει στο σώμα σου όταν πας από δίαιτα σε δίαιτα;

Από paleo σε vegan και μετά Dukan; Το Diet hopping είναι ένας νέος όρος που δημιουργήθηκε για να περιγράψει την τάση να ακολουθούμε κάθε νέα διατροφική «μόδα», με αποτέλεσμα να πηγαίνουμε από τη μία δίαιτα στην άλλη

Τι ώρα χάνεις βάρος
Τι ώρα χάνεις βάρος; Aν μετράει το πότε τρως κάτι, να η ιδανική μέρα σου (και μάλλον μετράει)

Σε νέες μελέτες για το βιολογικό σου ρολόι αποκαλύπτεται το πώς να ισορροπήσεις τον οργανισμό σου για να χάνεις βάρος όλη μέρα

σωστή διατροφή
5 πράγματα που πρέπει να γνωρίζουμε ΟΛΟΙ για τη διατροφή

Η διατροφολόγος Ανδρονίκη Πάντα επισημαίνει τα 5 σημεία που πρέπει να ξέρεις

#shapegreece