7ήμερη δίαιτα για δυνατούς κοιλιακούς (πρόγραμμα διατροφής και ασκήσεις)

Η συγκεκριμένη δίαιτα για κοιλιακούς πέτρα επικεντρώνεται στην απώλεια λίπους από την περιοχή της κοιλιάς. Ακολούθησε το 7ήμερο πρόγραμμα διατροφής και άσκησης και χάσε 1,5 κιλό σε 1 εβδομάδα!

09.08.2018

εχεις διαβασει

Πέμπτη

Πρωινό
Smoothie με βατόμουρα: στο μπλέντερ, ρίξε 6 κ.σ. από οποιονδήποτε συνδυασμό των παρακάτω: βατόμουρα, φράουλες, σμέουρα, μύρτιλλα, μαύρες σταφίδες. Πρόσθεσε 8 κ.σ. γιαούρτι και μία κ.σ. μέλι. Χτύπα το μείγμα για 1 λεπτό (170 θερμίδες, 12 γραμμ. λιπαρά)
Μην ξεχνάς: «Αυτό το smoothie με βάση το γιαούρτι σου παρέχει μια μεγάλη δόση καλών λιπαρών, που βελτιώνουν τη διάθεση και σε προστατεύουν από την κατάθλιψη».

Μεσημεριανό
Ρεβύθια σούπα (424 θερμίδες, 21,8 γραμμ. λιπαρά)
Μην ξεχνάς:«Τα ρεβίθια ενισχύουν τα επίπεδα σεροτονίνης, επειδή είναι πλούσια σε φυλλικό οξύ».

Σνακ
Μπανάνα με 25 γραμμ. ανάμεικτους ξηρούς καρπούς και σπόρους (266 θερμίδες, 17 γραμμ. λιπαρά)
Μην ξεχνάς: «Ένα σνακ με υδατάνθρακες βραδείας απελευθέρωσης το απόγευμα προλαμβάνει την απογευματινή πτώση της ενέργειάς σου».

Δείπνο
Γεμιστά με ρύζι και γαλοπούλα (1 τεμάχιο) – 228 θερμίδες, 19 γραμμ. λιπαρά.
Μην ξεχνάς:«Το ρύζι παρέχει υδατάνθρακες που βοηθούν τον οργανισμό να απορροφήσει περισσότερη τρυπτοφάνη από τη γαλοπούλα. Μόλις η τρυπτοφάνη φτάσει στον εγκέφαλο, μετατρέπεται σε σεροτονίνη].

Η άσκηση της Πέμπτης
Δυνατός κορμός, κοιλιακοί πέτρα! Δες την άσκηση της ημέρας εδώ!

Το πρόγραμμα διατροφής για την Παρασκευή και το βίντεο ασκήσεων με την Ελένη Πετρουλάκη για να καις λίπος σε κάθε σημείο!

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece