7ήμερη δίαιτα για δυνατούς κοιλιακούς (πρόγραμμα διατροφής και ασκήσεις)

Η συγκεκριμένη δίαιτα για κοιλιακούς πέτρα επικεντρώνεται στην απώλεια λίπους από την περιοχή της κοιλιάς. Ακολούθησε το 7ήμερο πρόγραμμα διατροφής και άσκησης και χάσε 1,5 κιλό σε 1 εβδομάδα!

09.08.2018

εχεις διαβασει

Σάββατο

Πρωινό
Αβγά ποσέ με σπαράγγια σε ψωμί σίκαλης (435 θερμίδες, 26 γραμμ. λιπαρά)
Μην ξεχνάς:«Το αβγό είναι πολύ καλή πηγή βιταμινών Β, που χρειαζόμαστε για ενέργεια, ώστε να έχουμε καλή διάθεση και να ελέγχουμε την όρεξή μας».

Μεσημεριανό
Σάντουιτς κοτόπουλο με σπανάκι (390 θερμίδες, 18 γραμμ. λιπαρά)
Μην ξεχνάς: «Το κοτόπουλο παρέχει τρυπτοφάνη και το σπανάκι φυλλικό οξύ».

Δείπνο
Φιλέτα τόνου με σάλτσα κάππαρης και σαλάτα καρότου: άλειψε δύο φιλέτα τόνου με ελαιόλαδο και ψήστ’ τα στο γκριλ. Για τη σάλτσα κάππαρης: ψιλόκοψε 3 μικρά κρεμμύδια και 2 ντομάτες και σοτάρισέ τα. Πρόσθεσε 1 κ.σ. κάππαρη και το χυμό ενός λεμονιού και άφησε για 2-3 λεπτά (336 θερμίδες, 16 γραμμ. λιπαρά).
Μην ξεχνάς: «Αυτό το γεύμα παρέχει πολλά υγιεινά έλαια, από τον τόνο και τους ηλιόσπορους, που ενισχύουν τη διάθεση. Είναι ο καλύτερος τύπος ελαίων για να δώσει ενέργεια στον εγκέφαλο και στα νευρικά κύτταρα».

Η άσκηση του Σαββάτου
Κουράστηκες με τη γυμναστική της εβδομάδας; Κάνε χορευτική αεροβική με την Tracy Anderson για εύκολη σύσφιξη και fun άσκηση! Δες το βίντεο εδώ!

Τελευταία μέρα δίαιτας! Δες το μενού της ημέρας και αντί για άσκηση κάνε το τεστ ψυχικής ενέργειας!

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece