Επίπεδη κοιλιά με δίαιτα με τo πλάνο διατροφής με ελάχιστους υδατάνθρακες για 14 ημέρες από τη διαιτολόγο Ελένη Παπαγιαννίδου!

Επιχείρηση επίπεδη κοιλιά με δίαιτα. Σε 14 ημέρες το επίμονο κοιλιακό λίπος θα φύγει.

23.03.2018

Γράφει: Ελένη Παπαγιαννίδου

εχεις διαβασει

Επίπεδη κοιλιά με δίαιτα με τo πλάνο διατροφής με ελάχιστους υδατάνθρακες για 14 ημέρες από τη διαιτολόγο Ελένη Παπαγιαννίδου!

ΗΜΕΡΑ 3η

Πρωινό Πρωτεϊνική κρέμα: 1 φλιτζάνι άγλυκο γάλα αμυγδάλου, 4 κ.σ. πρωτεΐνη ορού γάλακτος isolate με γεύση βανίλια, 2 κ.σ. σπόρους chia. Συνόδευσε με 4 φράουλες.
• Μεσημεριανό Σαλάτα με σαρδέλες σε ελαιόλαδο (κονσέρβα, 50 γραμμ.) στραγγισμένες, 2 φλιτζάνια ωμό baby σπανάκι, 4 κ.σ. ελαιόλαδο, 1 κ.γ. χυμό λεμονιού.
• Απογευματινό Τρία άψητα βραζιλιάνικα καρύδια.
• Βραδινό Μοσχαρίσιο συκώτι (125 γραμμ.) τηγανητό με 3 κ.γ. ελαιόλαδο, 2 κολοκυθάκια κομμένα σε ροδέλες σοταρισμένα με 3 κ.γ. βιολογικό βούτυρο και 1 ωμό τριμμένο καρότο.

#3: Μαγνήσιο

ΗΜΕΡΑ 4η

Πρωινό Πρωτεϊνική κρέμα: 1 φλιτζάνι άγλυκο γάλα αμυγδάλου, 4 κ.σ. πρωτεΐνη ορού γάλακτος isolate με γεύση βανίλια, 2 κ.σ. σπόρους chia. Συνόδευσε με 1 ακτινίδιο.
Μεσημεριανό Σαλάτα με 60 γραμμ. καπνιστό σολομό, 2 φλιτζάνια φρέσκο baby σπανάκι, 1/2 τριμμένο καρότο, 4 κ.γ. ελαιόλαδο, 1 κ.γ. χυμό λεμονιού.
• Απογευματινό Σοκολάτα (25 γραμμ.) με 80% κακάο.
• Βραδινό Μπιφτέκια (125 γραμμ., μόνο κιμάς), 2 μέτρια κολοκυθάκια ψητά στο
φούρνο, 1/2 μέτρια μελιτζάνα ψητή σε αλουμινόχαρτο και 6 κ.γ. ελαιόλαδο.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.