Επίπεδη κοιλιά με δίαιτα με τo πλάνο διατροφής με ελάχιστους υδατάνθρακες για 14 ημέρες από τη διαιτολόγο Ελένη Παπαγιαννίδου!

Επιχείρηση επίπεδη κοιλιά με δίαιτα. Σε 14 ημέρες το επίμονο κοιλιακό λίπος θα φύγει.

23.03.2018

Γράφει: Ελένη Παπαγιαννίδου

εχεις διαβασει

Επίπεδη κοιλιά με δίαιτα με τo πλάνο διατροφής με ελάχιστους υδατάνθρακες για 14 ημέρες από τη διαιτολόγο Ελένη Παπαγιαννίδου!

ΗΜΕΡΑ 5η
• Πρωινό Πρωτεϊνική κρέμα: 1 φλιτζάνι άγλυκο γάλα αμυγδάλου, 4 κ.σ. πρωτεΐνη ορού γάλακτος isolate με γεύση βανίλια, 2 κ.σ. σπόρους  chia.Συνόδευσε με 4 φράουλες.
• Μεσημεριανό Σαλάτα με 30 γραμμ. προσιούτο, 30 γραμμ. τυρί έμενταλ, 2 φλιτζάνια μαρούλι, 4 κ.γ. ελαιόλαδο, 1 κ.γ. χυμό λεμονιού.
• Απογευματινό Πέντε άψητα μακαντέμια.
• Βραδινό Γαρίδες (μεγάλες, 125 γραμμ.) με 3 κ.γ. πέστο με ελαιόλαδο, ψητή πιπεριά Φλωρίνης και 2 φλιτζάνια μαρούλι με 3 κ.γ. ελαιόλαδο.

Μύθος #3: Δεν μπορείς να αλλάξεις το μεταβολισμό σου

ΗΜΕΡΑ 6η
• Πρωινό Ομελέτα με 2 αβγά, 1 φλιτζάνι φρέσκο baby σπανάκι και 30 γραμμ. παρμεζάνα.
Μεσημεριανό Μοσχάρι λεμονάτο (125 γραμμ.) με 3 κ.γ. ελαιόλαδο, 1 φλιτζάνιπράσινα φασολάκια σοταρισμένα,3 κ.γ. βούτυρο, 3 ντοματίνια.
• Απογευματινό
Σοκολάτα (25 γραμμ.) με 80% κακάο.
• Βραδινό Σαλάτα με 60 γραμμ. μοσχάρι λεμονάτο, 2 φλιτζάνια μαρούλι, 3 κ.γ. ελαιόλαδο, 1 κ.γ. λεμόνι.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.