Επίπεδη κοιλιά με δίαιτα με τo πλάνο διατροφής με ελάχιστους υδατάνθρακες για 14 ημέρες από τη διαιτολόγο Ελένη Παπαγιαννίδου!

Επιχείρηση επίπεδη κοιλιά με δίαιτα. Σε 14 ημέρες το επίμονο κοιλιακό λίπος θα φύγει.

23.03.2018

Γράφει: Ελένη Παπαγιαννίδου

εχεις διαβασει

Επίπεδη κοιλιά με δίαιτα με τo πλάνο διατροφής με ελάχιστους υδατάνθρακες για 14 ημέρες από τη διαιτολόγο Ελένη Παπαγιαννίδου!

ΗΜΕΡΑ 7η
Πρωινό Πρωτεϊνικές τηγανίτες: χτύπα σε μούλτι 1 αβγό, 4 κ.σ. πρωτεΐνη ορού γάλακτος isolate με γεύση βανίλια, 8 σταγόνες υγρή στέβια και 1/4 κ.γ. κανέλα. Ρίξε 2 κουταλιές σε τηγάνι όπου έχεις λιώσει 2 κ.γ. βούτυρο και τηγάνισε μέχρι να ροδίσουν και από τις δύο πλευρές.
Μεσημεριανό Σαλάτα με 60 γραμμ. τόνο σε νερό, 2 φλιτζάνια μαρούλι, 1 μικρό
αγγούρι, 10 ελιές, 4 κ.γ. ελαιόλαδο, 1/2 κ.γ. μουστάρδα.
• Απογευματινό Τρία άψητα βραζιλιάνικα καρύδια.
• Βραδινό Μπούτι από αρνάκι γάλακτος (125 γραμμ.) ψητό, μία ψητή μελιτζάνα, 2 ψητά κολοκυθάκια σε ροδέλες, 1/2 ψητή πατάτα, 1 φλιτζάνι ρόκα, 3 κ.γ. ελαιόλαδο, 1 κ.γ. μηλόξιδο.

4. Οργάνωσε την καθημερινότητά σου με βάση το στόχο σου.

ΗΜΕΡΑ 8η

Πρωινό Πρωτεϊνική κρέμα: 1 φλιτζάνι άγλυκο γάλα αμυγδάλου, 4 κ.σ. πρωτεΐνη ορού γάλακτος isolate με γεύση βανίλια, 2 κ.σ. σπόρους chia.
Συνόδευσε με 1/2 μέτρια μπανάνα.
• Μεσημεριανό Σαλάτα με 30 γραμμ. προσιούτο, 30 γραμμ. τυρί έμενταλ,
2 φλιτζάνια μαρούλι, 4 κ.γ. ελαιόλαδο, 1 κ.γ. χυμό λεμονιού.
Απογευματινό
Σοκολάτα (25 γραμμ.) με 80% κακάο.
• Βραδινό Σαρδέλες (125 γραμμ.), μία μελιτζάνα, 1 κολοκυθάκι και μία πιπεριά
Φλωρίνης, όλα ψητά με 3 κ.γ. ελαιόλαδο και 2 φλιτζάνια μαρούλι, 3 κ.γ. ελαιόλαδο, 1 κ.γ. χυμό λεμονιού.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.