Επίπεδη κοιλιά με δίαιτα με τo πλάνο διατροφής με ελάχιστους υδατάνθρακες για 14 ημέρες από τη διαιτολόγο Ελένη Παπαγιαννίδου!

Επιχείρηση επίπεδη κοιλιά με δίαιτα. Σε 14 ημέρες το επίμονο κοιλιακό λίπος θα φύγει.

23.03.2018

Γράφει: Ελένη Παπαγιαννίδου

εχεις διαβασει

Επίπεδη κοιλιά με δίαιτα με τo πλάνο διατροφής με ελάχιστους υδατάνθρακες για 14 ημέρες από τη διαιτολόγο Ελένη Παπαγιαννίδου!

ΗΜΕΡΑ 9η

• Πρωινό Πρωτεϊνική κρέμα: 1 φλιτζάνι άγλυκο γάλα αμυγδάλου, 4 κ.σ. πρωτεΐνη ορού γάλακτος isolate με γεύση βανίλια, 2 κ.σ. σπόρους chia. Συνόδευσε με 1 ακτινίδιο.
• Μεσημεριανό Σαλάτα με 60 γραμμ. καβούρι, 2 φλιτζάνια μαρούλι, 4 κ.γ. ελαιόλαδο, 1 κ.γ. χυμό λεμονιού.
Απογευματινό Δέκα άψητα φουντούκια.
• Βραδινό Μοσχαρίσιο συκώτι (125 γρ.) τηγανητό με 3 κ.γ. ελαιόλαδο, 1 φλιτζ.
φασολάκια στον ατμό σοταρισμένα με 3 κ.γ. βιολογικό βούτυρο και 3 ντοματίνια.

Φάε περισσότερο αλλά χωρίς πολλές θερμίδες

ΗΜΕΡΑ 10η

Πρωινό Πρωτεϊνική κρέμα: 1 φλιτζάνι άγλυκο γάλα αμυγδάλου, 4 κ.σ. πρωτεΐνη ορού γάλακτος isolate με γεύση βανίλια, 2 κ.σ. σπόρους chia.
Συνόδευσε με 1 ακτινίδιο.
• Μεσημεριανό Σαλάτα με 60 γραμμ. τόνο σε νερό, 2 φλιτζάνια μαρούλι, 10 ελιές, 4 κ.γ. ελαιόλαδο, 1/2 κ.γ. μουστάρδα.
• Απογευματινό Δέκα άψητα αμύγδαλα.
Βραδινό Φιλέτο μπούτι κοτόπουλου (125 γραμμ.) ψητό με ψητά λαχανικά (μελιτζάνα, κολοκυθάκι), 2 φλιτζάνια ρόκα και βαλεριάνα, 6 κ.γ. ελαιόλαδο, 1 κ.γ. μηλόξιδο.

Editor's Picks:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece