Επίπεδη κοιλιά με δίαιτα με τo πλάνο διατροφής με ελάχιστους υδατάνθρακες για 14 ημέρες από τη διαιτολόγο Ελένη Παπαγιαννίδου!

Επιχείρηση επίπεδη κοιλιά με δίαιτα. Σε 14 ημέρες το επίμονο κοιλιακό λίπος θα φύγει.

23.03.2018

εχεις διαβασει

Επίπεδη κοιλιά με δίαιτα με τo πλάνο διατροφής με ελάχιστους υδατάνθρακες για 14 ημέρες από τη διαιτολόγο Ελένη Παπαγιαννίδου!

 

ΗΜΕΡΑ 11η

Πρωινό Πρωτεϊνική κρέμα: 1 φλιτζάνι άγλυκο γάλα αμυγδάλου, 4 κ.σ. πρωτεΐνη ορού γάλακτος isolate με γεύση βανίλια, 2 κ.σ. σπόρους chia. Συνόδευσε με 4 φράουλες.
• Μεσημεριανό Σαλάτα με 60 γραμμ. κίτρινο τυρί, π.χ. γραβιέρα ή χαλούμι, 2 φλιτζάνια ρόκα, βαλεριάνα, μαρούλι, 4 κ.γ. έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, 1 κ.γ. χυμό λεμονιού.
Απογευματινό Σοκολάτα (25 γραμμ.) με 80% κακάο.
• Βραδινό Πέρκα ψητή (125 γραμμ.) με 3 κ.γ. βιολογικό βούτυρο και άνηθο, 1 φλιτζάνι κολοκυθάκια στον ατμό με 3 κ.γ. ελαιόλαδο και 3 ντοματίνια.

Φάε περισσότερες φυσικές τροφές

ΗΜΕΡΑ 12η

Πρωινό Πρωτεϊνική κρέμα: 1 φλιτζ. άγλυκο γάλα αμυγδάλου, 4 κ.σ. πρωτεΐνη ορού γάλακτος isolate με γεύση βανίλια, 2 κ.σ. σπόρους chia. Συνόδευσε με 1/2 μπανάνα.
• Μεσημεριανό Σαλάτα με γαρίδες (60 γραμμ.), 2 φλιτζάνια μαρούλι, 10 ελιές, 4 κ.γ. ελαιόλαδο ή λάδι μέσης αλύσου (MCT) και 1/2 κ.γ. λεμόνι.
Απογευματινό Σοκολάτα (25 γραμμ.) με 80% κακάο.
• Βραδινό Ψαρονέφρι (125 γραμμ.) τηγανητό με 3 κ.γ. ελαιόλαδο, 1 φλιτζάνι πράσινα φασολάκια στον ατμό σοταρισμένα με 2 κ.γ. βιολογικό βούτυρο.

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece