Επίπεδη κοιλιά με δίαιτα με τo πλάνο διατροφής με ελάχιστους υδατάνθρακες για 14 ημέρες από τη διαιτολόγο Ελένη Παπαγιαννίδου!

Επιχείρηση επίπεδη κοιλιά με δίαιτα. Σε 14 ημέρες το επίμονο κοιλιακό λίπος θα φύγει.

23.03.2018

Γράφει: Ελένη Παπαγιαννίδου

εχεις διαβασει

Επίπεδη κοιλιά με δίαιτα με τo πλάνο διατροφής με ελάχιστους υδατάνθρακες για 14 ημέρες από τη διαιτολόγο Ελένη Παπαγιαννίδου!

ΗΜΕΡΑ 13η

Πρωινό Ομελέτα με 2 αβγά, 1 φλιτζάνι φρέσκο baby σπανάκι και 30 γραμμ. παρμεζάνα.
Μεσημεριανό Σαλάτα με 30 γραμμ. προσιούτο, 30 γραμμ. τυρί έμενταλ, 2 φλιτζάνια μαρούλι, 4 κ.γ. ελαιόλαδο 1 κ.γ. χυμό λεμονιού.
• Απογευματινό Πέντε άψητα μακαντέμια.
• Βραδινό Φιλέτο σολομού (125 γραμμ.) ψητό, 3 κ.γ. ελαιόλαδο, 1 φλιτζάνι πράσινα φασολάκια στον ατμό, 3 κ.γ. βούτυρο.

Ωμά λαχανικά.

ΗΜΕΡΑ 14η

Πρωινό Πρωτεϊνικές τηγανίτες: 1 αβγό, 4 κ.σ. πρωτεΐνη ορού γάλακτος
isolate με γεύση βανίλια, 8 σταγόνες υγρή στέβια, 1/4 κ.γ. κανέλα.
Μεσημεριανό Μπούτι γαλοπούλας (125 γραμμ.) ψητό, 3 κ.γ. ελαιόλαδο, 2 κολοκυθάκια στον ατμό, 3 κ.γ. βιολογικό βούτυρο και 3 ντοματίνια.
• Απογευματινό Σοκολάτα (25 γραμμ.) με 80% κακάο.
• Βραδινό Σαλάτα με 60 γραμμ. καπνιστή πέστροφα, 2 φλιτζάνια φρέσκο baby σπανάκι, 1/4 τριμμένο καρότο, 4 κ.γ. ελαιόλαδο, 1 κ.γ. χυμό λεμονιού.

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece