Η δίαιτα που καταπολεμά φούσκωμα & δυσκοιλιότητα

Αντιμετώπισε τη δυσκοιλιότητα: είναι ένας από τους λόγους που κάνουν την κοιλιά να φουσκώνει. Η δίαιτα του Γ. Πέτσιου θα κάνει θαύματα!

20.10.2014

εχεις διαβασει

Στόχος: Ξεφούσκωμα & απαλλαγή από τη δυσοιλιότητα

Συμβουλές:

  • Τρώγε μικρά και συχνά γεύματα και μάσα καλά την τροφή σου.

  • Εντόπισε πιθανή δυσανεξία. Σε περίπτωση που πάσχεις διαπιστωμένα, είναι πολύ πιθανό να νιώθεις πρήξιμο στην κοιλιά λόγω αερίων που απελευθερώνονται.

  • Πρόσθεσε προβιοτικά στη διατροφή σου.

  • Έλεγξε την πρόσληψη του αλκοόλ: αφενός δίνει πολλές θερμίδες, αφετέρου αποτελέσματα του μεταβολισμού του είναι η παραγωγή και η εναπόθεση σπλαγχνικού λίπους.

  • Προόσθεσε στη δίαιτα σε εύλογες ποσότητες αυτά: καρότο, σπαράγγι, παντζάρι, λαχανάκι Βρυξελλών, σέλινο, αγγούρι, σκόρδο, μαρούλι, ραπανάκι, κρεμμύδι, ντομάτα, μηλόξιδο.

Δίαιτα για ξεφούσκωμα 7 ημερών:

1η Ημέρα

Πρωινό

Φρουτοσαλάτα από 2 φρούτα της λίστας, 2 κ.γ. μέλι, 2 κ.σ. ανάλατοι ξηροί καρποί, κανέλα.

Δεκατιανό

Μία φρυγανιά, 2 σπιρτόκουτα cottage cheece (60 γραμμ.).

Μεσημεριανό

Μία μερίδα κοτόπουλο ψητό ή βραστό (4 σπιρτόκουτα = 120 γραμμ.) με λαχανικά ή σαλάτα 1 φλιτζάνι ανάμεικτα λαχανικά, μία φέτα ψωμί, 1 κ.σ. ελαιόλαδο.

Απογευματινό

Ένα κεσεδάκι γιαούρτι 2%.

Βραδινό

Μία φέτα ψωμί με ταχίνι και μέλι και 1 κεσές γιαούρτι 2%.

 

2η Ημέρα

Πρωινό

Ένα κεσεδάκι γιαούρτι 2% με 2 φρυγανιές και 2 κ.γ. μέλι ή μαρμελάδα.

Δεκατιανό

Δύο φρούτα από τη λίστα.

Μεσημεριανό

Μία μερίδα σπανακόρυζο 1½ φλιτζάνι με 2 σπιρτόκουτα τυρί άπαχο, μία φρυγανιά και μία ντομάτα, 1 κ.σ. ελαιόλαδο.

Απογευματινό

Μία χούφτα ξηροί καρποί, ανάλατοι.

Βραδινό

120 γραμμ. τόνος σε νερό, σαλάτα με λαχανικά από τη λίστα, μία φρυγανιά, 1 κ.σ. ελαιόλαδο.

 

3η Ημέρα

Πρωινό

Ένα ποτήρι γάλα 1,5% και μία φέτα ψωμί ολικής αλέσεως με λίγο ταχίνι και μέλι.

Δεκατιανό

Ένα φρούτο από τη λίστα.

Μεσημεριανό

Μία μερίδα φιλέτο άπαχο μοσχάρι (4 σπιρτόκουτα = 120 γραμμ.) και 1 φλιτζάνι ρύζι άγριο, 1 φλιτζάνι πράσινη σαλάτα, 1 κ.σ. ελαιόλαδο.

Απογευματινό

Ένα φρούτο της λίστας.

Βραδινό

Ένα κεσεδάκι γιαούρτι 2% με 1 κ.γ. μέλι, 2 κ.σ. δημητριακά ολικής αλέσεως και 1 κ.σ. ηλιόσπορο ή κολοκυθόσπορο ανάλατο, 1 κ.σ. ξηροί καρποί.

[related id="22388"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins
Error: There is no connected account for the user 531918802.