Δίαιτα αποτοξίνωσης για να χάσεις λίπος και πόντους από τη διαιτολόγο Αναστασία Κόκκαλη

Summer Detox Diet: η δίαιτα που χρειάζεσαι το καλοκαίρι από τη διαιτολόγο Αναστασία Κόκκαλη.

04.07.2016

εχεις διαβασει

Ωραία τα κοκτέιλς στο beach bar και τα μεζεδάκια στο παραλιακό ταβερνάκι του νησιού…αλλά η ζυγαριά έδειξε συν! Τι κάνεις; Δίαιτα αποτοξίνωσης!

Ξεκινάς τη διατροφή που σου προτείνει η διαιτολόγος Αναστασία Κόκκαλη για να χάσεις λίπος και πόντους και να επανέρθεις στις καλές διατροφικές συνήθειες!

Οδηγίες:

  • Απέφυγε αυστηρά οτιδήποτε περιέχει ζάχαρη
  • Πίνε 2,5 λίτρα νερό κάθε μέρα – πρόσθεσε φέτες λεμονιού και αγγουριού
  • 1 φλιτζάνι πράσινο τσάι (με λεμόνι) 15 λεπτά πριν από κάθε γεύμα
  • Μην προσθέτεις αλάτι στα φαγητά σου
  • Φτιάξε αφέψημα με πράσινο τσάι, λουίζα, σήμυδα και τσουκνίδα, πρόσθεσε τζίντζερ και κανέλα – 1 λίτρο / μέρα
  • 60 λεπτά γρήγορο περπάτημα κάθε μέρα
  • Από ποτά, προτίμησε κρασί ή σαμπάνια μέχρι 3 ποτήρια / εβδομάδα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η δίαιτα πριν την παραλία: Χάσε 4-6 κιλά σε 4 εβδομάδες με το πλάνο της διαιτολόγου Αναστασίας Κόκκαλη

Πρωινό:

5. Άπαχο γιαούρτι
1. Γάλα αμυγδάλου ή φουντουκιού, με νιφάδες φαγόπυρου και κινόα, goji berries, ροδάκινο και κανέλα
2. 1 ποτ κεφίρ , Σταφύλι (120γρ) και 20 ωμά αμύγδαλα
3. Φρουτοσαλάτα με 1 κουτ σούπας ταχίνι ολικής και μέλι, κανέλα
4. Χυμός με σπανάκι, καρότο, ανανά, τζίντζερ, κανέλα και αμύγδαλα

Δεκατιανό

Πυργάκια από καρπούζι, κόκκινο κρεμμύδι & ντομάτα
1. Καρπούζι και σταφύλια

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ:Η δίαιτα του μπικίνι για να χάσεις πόντους και να διώξεις την κυτταρίτιδα από τη διατροφολόγο Αναστασία Κόκκαλη

Μεσημεριανό:

H συνταγή της μέρας:ψητά λαχανικά με υπέροχη γεύση
1. Ψάρι ψητό ή βραστό ή αχνιστό με σαλάτα 5 λαχανικών – μαρούλι iceberg, καρότο, ντοματίνια, πατζάρι, ρόκα
2. Ψητά λαχανικά (μελιτζάνα, καρότο, πιπεριά, κολοκυθάκι, πατάτα και γλυκοπατάτα) με γιαούρτι 2% ή τυρί Cottage
3. Ομελέτα με 2 αυγά και ντομάτα, 1 κριθαρένιο παξιμάδι

Απογευματινό:

Πεπόνι
1. 2 ροδάκινα
2. Πεπόνι
3. Καρπούζι
4. Σταφύλι

Βραδινό:

Μόνο με 140 θερμίδες!
1. Αβοκάντο με ντοματίνια και λεμόνι
2. Cottage cheese με πεπόνι
3. Κρύα ντοματόσουπα, με cottage cheese
4. Γιαούρτι 2% με λιναρόσπορο, και καρπούζι
5. Φρουτοσαλάτα με κανέλα και cocoa beans

Ευχαριστούμε την Αναστασία Δ. Κόκκαλη, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο, kokkali.blogspot.gr

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Πλάνο διατροφής επανεκκίνησης για μία εβδομάδα: Η αποτοξίνωση από επεξεργασμένες τροφές ξεκινά τώρα

Μπορείς να αρχίσεις να τρως λίγο πιο καθαρά και έχουμε το σχέδιο για μια καινούργια αρχή.

Τι τρώει η διαιτολόγος όταν κάνει δίαιτα: Όλα τα γεύματα της εβδομάδας από την Κλειώ Δημητριάδου

Τι τρώει η διαιτολόγος; Ακολουθεί πιστά τη δίαιτά της ή μήπως κάνει διατροφικές ατασθαλίες; Η αλήθεια στις φωτογραφίες που θέλεις να δεις.

Νούντλς, κινόα, ρύζι, ζυμαρικά: Ποια είναι πιο υγιεινή επιλογή;

Η διατροφολόγος Ξένια Παπαναστασίου βάζει σε τάξη τις απορίες μας

Χάλασα τη δίαιτα, τι να κάνω; Πόσες φορές μπορείς να χαλάσεις τη δίαιτα την εβδομάδα χωρίς πρόβλημα λέει η διαιτολόγος

Χάλασες τη δίαιτα;,Θες να μπορείς να τρως 2 και 3 free γεύματα την εβδομάδα; Η διαιτολόγος λέει αν μπορείς

Το τοστ μόλις έγινε η καλύτερη επιλογή για υγιεινό πρωινό! Να γιατί

Μόλις δημιουργήθηκε το πιο θρεπτικό ψωμί του τοστ και να οι δικές μου καλύτερες προτάσεις για τοστ!

#shapegreece