Δίαιτα αποτοξίνωσης για να χάσεις λίπος και πόντους από τη διαιτολόγο Αναστασία Κόκκαλη

Summer Detox Diet: η δίαιτα που χρειάζεσαι το καλοκαίρι από τη διαιτολόγο Αναστασία Κόκκαλη.

04.07.2016

εχεις διαβασει

Ωραία τα κοκτέιλς στο beach bar και τα μεζεδάκια στο παραλιακό ταβερνάκι του νησιού…αλλά η ζυγαριά έδειξε συν! Τι κάνεις; Δίαιτα αποτοξίνωσης!

Ξεκινάς τη διατροφή που σου προτείνει η διαιτολόγος Αναστασία Κόκκαλη για να χάσεις λίπος και πόντους και να επανέρθεις στις καλές διατροφικές συνήθειες!

Οδηγίες:

  • Απέφυγε αυστηρά οτιδήποτε περιέχει ζάχαρη
  • Πίνε 2,5 λίτρα νερό κάθε μέρα – πρόσθεσε φέτες λεμονιού και αγγουριού
  • 1 φλιτζάνι πράσινο τσάι (με λεμόνι) 15 λεπτά πριν από κάθε γεύμα
  • Μην προσθέτεις αλάτι στα φαγητά σου
  • Φτιάξε αφέψημα με πράσινο τσάι, λουίζα, σήμυδα και τσουκνίδα, πρόσθεσε τζίντζερ και κανέλα – 1 λίτρο / μέρα
  • 60 λεπτά γρήγορο περπάτημα κάθε μέρα
  • Από ποτά, προτίμησε κρασί ή σαμπάνια μέχρι 3 ποτήρια / εβδομάδα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η δίαιτα πριν την παραλία: Χάσε 4-6 κιλά σε 4 εβδομάδες με το πλάνο της διαιτολόγου Αναστασίας Κόκκαλη

Πρωινό:

5. Άπαχο γιαούρτι
1. Γάλα αμυγδάλου ή φουντουκιού, με νιφάδες φαγόπυρου και κινόα, goji berries, ροδάκινο και κανέλα
2. 1 ποτ κεφίρ , Σταφύλι (120γρ) και 20 ωμά αμύγδαλα
3. Φρουτοσαλάτα με 1 κουτ σούπας ταχίνι ολικής και μέλι, κανέλα
4. Χυμός με σπανάκι, καρότο, ανανά, τζίντζερ, κανέλα και αμύγδαλα

Δεκατιανό

Πυργάκια από καρπούζι, κόκκινο κρεμμύδι & ντομάτα
1. Καρπούζι και σταφύλια

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ:Η δίαιτα του μπικίνι για να χάσεις πόντους και να διώξεις την κυτταρίτιδα από τη διατροφολόγο Αναστασία Κόκκαλη

Μεσημεριανό:

H συνταγή της μέρας:ψητά λαχανικά με υπέροχη γεύση
1. Ψάρι ψητό ή βραστό ή αχνιστό με σαλάτα 5 λαχανικών – μαρούλι iceberg, καρότο, ντοματίνια, πατζάρι, ρόκα
2. Ψητά λαχανικά (μελιτζάνα, καρότο, πιπεριά, κολοκυθάκι, πατάτα και γλυκοπατάτα) με γιαούρτι 2% ή τυρί Cottage
3. Ομελέτα με 2 αυγά και ντομάτα, 1 κριθαρένιο παξιμάδι

Απογευματινό:

Πεπόνι
1. 2 ροδάκινα
2. Πεπόνι
3. Καρπούζι
4. Σταφύλι

Βραδινό:

Μόνο με 140 θερμίδες!
1. Αβοκάντο με ντοματίνια και λεμόνι
2. Cottage cheese με πεπόνι
3. Κρύα ντοματόσουπα, με cottage cheese
4. Γιαούρτι 2% με λιναρόσπορο, και καρπούζι
5. Φρουτοσαλάτα με κανέλα και cocoa beans

Ευχαριστούμε την Αναστασία Δ. Κόκκαλη, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο, kokkali.blogspot.gr

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Με πόσους τρόπους μπορείς να φας φρυγανιές για πρωινό;

Εμείς καταλήξαμε σε 10 μοναδικούς τρόπους αλλά είμαστε σίγουροι ότι θα βρεις κι άλλους!

8 τροφές που θα φας σήμερα για να πέσει η πρησμένη κοιλιά μέχρι αύριο

Τρέφεσαι σωστά και γυμνάζεις τους κοιλιακούς σου κάθε μέρα. Αλλά για κάποιο λόγο σήμερα, ξύπνησες με πρησμένη κοιλίτσα.

Κέικ σοκολάτας
Κέικ σοκολάτας με παντζάρι, μία πρωτότυπη και σούπερ νόστιμη συνταγή

Για να αξιοποιήσεις με έναν διαφορετικό τρόπο τα παντζάρια

Κέικ ολικής άλεσης με ξηρούς καρπούς και λιναρόσπορο – για τέλειο πρωινό

Κέικ ολικής άλεσης με ξηρούς καρπούς: είναι υγιεινό, πλούσιο σε φυτικές ίνες και υψηλής διατροφικής αξίας, απίστευτα νόστιμο και ταιριάζει ιδανικά το πρωί με τον καφέ σου…

στρώματα γυμναστικής
Υπάρχει γρήγορο αδυνάτισμα; Θα ξαναπάρω τα κιλά αν τα χάσω γρήγορα; Όσο λιγότερες θερμίδες τόσο μεγαλύτερη η απώλεια βάρους;

Το γρήγορο αδυνάτισμα είναι ίσως το πιο αγαπημένο θέμα του διαδικτύου. Από όσα έχεις διαβάσει ξέρεις τι ισχύει και τι όχι; Ας ξεκαθαρίσουμε το τοπίο.

σπόροι υγείας
Σπόροι στη διατροφή: Τα οφέλη τους και πώς να τους τρώμε σωστά!

Γνώρισε αυτά τα μικροσκοπικά αλλά ισχυρά φυσικά superfoods

#shapegreece