Ζεις μόνο με υδατάνθρακες; Κάνε τη δίαιτα του γλυκαιμικού δείκτη

Επιτέλους, μπορείς να χάσεις βάρος τρώγοντας ζυμαρικά, πατάτες, ακόμα και παγωτό σοκολάτας! Αυτή είναι η δέσμευση της δίαιτας του γλυκαιμικού δείκτη.

22.03.2012

Γράφει: Shape.gr

εχεις διαβασει

δίαιτα του γλυκαιμικού δείκτη

Η απώλεια 4-5 κιλών σε ένα μήνα είναι πρόκληση, δεν θα δυσκολευτείς όμως να τα καταφέρεις, αν έχεις τα σωστά εργαλεία. Απο τα εργαλεία αυτά τα πιο σημαντικά είναι ένα πρόγραμμα άσκησης καύσης λίπους και, βέβαια, ένα διατροφικό πλάνο που θα σε κρατά χορτάτη και γεμάτη ενέργεια, έτσι ώστε να αντεπεξέρχεσαι στις απαιτήσεις του προγράμματος άσκησης που θα επιλέγεις. Ένα από αυτά είναι η δίαιτα του γλυκαιμικού δείκτη, ένα πλάνο βασισμένο στο κατά πόσο γρήγορα οι πλούσιες σε υδατάνθρακες τροφές χωνεύονται και απορροφώνται από το αίμα.

Πού βασίζεται η δίαιτα του γλυκαιμικού δείκτη;

Είναι πιο πιθανό να ακολουθήσεις αυτή τη δίαιτα παρά οποιαδήποτε άλλη. Αν και είναι χαμηλή σε θερμίδες, θα διατηρείσαι χορτάτη και θα απολαμβάνεις νόστιμες γεύσεις! Επιπλέον, θα είσαι σε θέση να αποφύγεις τις βραδινές κρίσεις που σε ωθούν στο τσιμπολόγημα γλυκών σνακς.

Δεν είναι ούτε μία ούτε δύο οι μελέτες στις οποίες αποδεικνύεται η παροχή σε οφέλη μιας δίαιτας με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Σε ανασκόπηση 20 μελετών από το Πανεπιστήμιο Tufts επιβεβαιώνεται ότι οι δίαιτες με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη είναι πιο χορταστικές από αυτές που βρίσκονται στην άλλη άκρη. «Εκτός από το να εμποδίζουν την απότομη άνοδο ινσουλίνης, οι τροφές με χαμηλό γλυκαινικό δείκτη μένουν αρκετά στον οργανισμό, ώστε να φτάσουν στο χαμηλότερο σημείο του λεπτού εντέρου. Εκεί απελευθερώνονται πολλές ορμόνες που καταστέλλουν την όρεξη» αναφέρει η η Τζένι Μπραντ-Μίλερ, Ph.D., καθηγήτρια Διατροφής στο Πανεπιστήμιο του Σίδνεϋ.  Μάλιστα, παρότι ο μεταβολισμός σου επιβραδύνεται κάθε φορά που μειώνεις τον αριθμό των προσλαμβανόμενων θερμίδων για να μειώσεις το βάρος σου, είναι λιγότερο πιθανό η δίαιτα του γλυκαιμικού δείκτη να έχει ανάλογες συνέπειες.

Διάβασε κι εδώ: Χάσε 4 κιλά με τη δίαιτα γλυκαιμικού δείκτη (gi) τώρα! Δες το πλάνο διατροφής για 7 ημέρες!

«Σε μελέτη που διεξήγαγα, οι συμμετέχοντες που έτρωγαν πρωινό και μεσημεριανό με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη κατανάλωναν 700 επιπλέον θερμίδες αργότερα μες στην ημέρα από αυτούς που επέλεγαν γεύματα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη» σημειώνει ο Ντέιβιντ Λούντιβιγκ, M.D., Ph.D., ερευνητής στο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ και συγγραφέας του βιβλίου Τέλος στη μάχη με το φαγητό (Ending the Food Fight).

«Οι τροφές που διασπώνται γρήγορα μπορεί επίσης να πυροδοτήσουν ορμονικές διαταραχές, οδηγώντας στην αποθήκευση του μεγαλύτερου μέρους αυτού που τρως με τη μορφή λίπους. Οι τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη τυγχάνει να είναι και οι πιο θρεπτικές. Είναι γεμάτες φυτικές ίνες, βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία, φυτοχημικά και άλλες ενώσεις που καταπολεμούν τις ασθένειες», επισημαίνει και συμπληρώνει: «Τα επίπεδα της χοληστερόλης σου θα βελτιωθούν, ο κίνδυνος διαβήτη θα μειωθεί και, αν έχεις ακμή, το δέρμα σου θα καθαρίσει». Επιπλέον, επειδή το πλάνο αυτό σου παρέχει την υψηλής ποιότητας ενέργεια, που οι περισσότερες χαμηλές σε υδατάνθρακες δίαιτες στερούνται, θα έχεις μεγάλη διάθεση να πηγαίνεις στο γυμναστήριο.

Στην επόμενη σελίδα θα δεις ποιες τροφές μπορείς να απολαμβάνεις άφοβα…

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.