Χάσε 4 κιλά σε 1 μήνα με την Happy Diet!

Επιτέλους, μία δίαιτα που δεν σου στερεί τη νοστιμιά ενώ σε βοηθά να χάσεις μέχρι και 4 κιλά σε 1 μήνα και, επιπλέον, σου φτιάχνει τη διάθεση!

04.06.2014

εχεις διαβασει

Χάσε 4 κιλά σε 1 μήνα με την Happy Diet!

1η Ημέρα

Πρωινό
40 γραμμ. νιφάδες βρόμης, μουλιασμένες σε ζεστό νερό με μέλι, λιναρόσπορο, μπόλικη κανέλα και τριμμένο μήλο. Ένας ελληνικός καφές με στέβια.

Δεκατιανό
Μία μπανάνα.

Μεσημεριανό
100 γραμμ. (ζυγισμένες άβραστες) πένες ολικής αλέσεως με τόνο, μανιτάρια, καλαμπόκι, κόκκινη πιπεριά, σαλάτα παντζάρια.

Απογευματινό
Ένα κακάο ρόφημα με στέβια, 1 αχλάδι.

Βραδινό
150 γραμμ. μανιτάρια ψητά, σαλάτα σπανάκι με σος μελιού, ρόδι και αμύγδαλα, κρουτόν ολικής αλέσεως, 1 μήλο.

2η Ημέρα

Πρωινό
Ένα γιαούρτι 2%, με μπανάνα, μέλι και χαρουπόσκονη, ένας ελληνικός καφές με στέβια.

Δεκατιανό
10 ανάλατα αμύγδαλα, 1 ποτήρι φυσικός χυμός ροδιού.

Μεσημεριανό
Ένα πιάτο φακές με φαγόπυρο, σαλάτα με πολύχρωμες πιπεριές, ελιές, μπαλσάμικο και μέλι.

Απογευματινό
2 ακτινίδια, 1 κακάο ρόφημα με στέβια και τριμμένη καρύδα.

Βραδινό
Ένα στραγγιστό γιαούρτι 2% με 1 κ.σ. ανάλατους ηλιόσπορους, αποξηραμένη παπάγια και μάνγκο.

3η Ημέρα

Πρωινό
Μία φέτα ψωμί πολύσπορο με ταχίνι ολικής αλέσεως,  μέλι, πασπαλισμένη με καρύδα, 1 πορτοκάλι, ένας ελληνικός καφές με στέβια.

Δεκατιανό
Μπανάνα με κανέλα.

Μεσημεριανό
Σπαγγέτι ολικής αλέσεως (100 γραμμ. άβραστα) με γαρίδες, σπανάκι, κύμινο, ντοματίνια και ελιές. Σαλάτα μπρόκολο με σος με λεμόνι, μουστάρδα, ελαιόλαδο.

Απογευματινό
Ένα πράσινο μήλο, 1 κακάο ρόφημα με μέντα.

Βραδινό
Ομελέτα (2 ασπράδια) με μανιτάρια και ελιές, 2 μανταρίνια.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece