Κετογονική δίαιτα: Πλάνο διατροφής 14 ημερών σχεδόν χωρίς υδατάνθρακες από τη διατροφολόγο Ελένη Παπαγιαννίδου

Η κετογονική διατροφή είναι χαμηλή σε υδατάνθρακες, πλούσια σε λιπαρά και μέτρια σε πρωτεΐνη.

02.05.2019

Γράφει: Ελένη Παπαγιαννίδου

εχεις διαβασει

Κετογονική δίαιτα: Πλάνο διατροφής 14 ημερών σχεδόν χωρίς υδατάνθρακες από τη διατροφολόγο Ελένη Παπαγιαννίδου

Ημέρα 10η

  • Πρωινό: 2 φρυγανιές chia και λιναρόσπορου με 4 φέτες μορταδέλα.
  • Μεσημεριανό: 100 γρ. σαλάτα με καβούρι κονσέρβα σε νερό, 2 φλ. ωμά ανάμεικτα
    πράσινα λαχανικά (μαρούλι, baby σπανάκι, ρόκα, βαλεριάνα), 1/2 αβοκάντο με 1 κ.σ.
    ελαιόλαδο και 1 κ.σ. μηλόξιδο.
  • Βραδινό: 125 γρ. κιμάς μαγειρεμένος με 2/3 φλ. μανιτάρια σοταρισμένα με 1
    κ.σ. βούτυρο.
  • Επιδόρπιο: Ζελέ με γλυκαντικό σουκραλόζη σερβιρισμένο με 1 κ.σ. χτυπημένη κρέμα
    γάλακτος με 35% λιπαρά.

Ημέρα 11η

  • Πρωινό: Τοστ με ψωμί λιναρόσπορου κομμένο στη μέση με 2 φέτες μορταδέλα.
  • Μεσημεριανό: Σαλάτα με βραστές γαρίδες (100 γρ.), 2 φλ. ωμά ανάμεικτα πράσινα
    λαχανικά (μαρούλι, baby σπανάκι, ρόκα, βαλεριάνα), 1/2 αβοκάντο με 1 κ.σ. ελαιόλαδο
    και 1 κ.σ. μηλόξιδο.
  • Βραδινό: Ομελέτα (3 αβγά) με 1/3 φλ. σπανάκι και 1/3 φλ. μανιτάρια όλα μαγειρεμένα με 1 κ.σ. βούτυρο.
  • Επιδόρπιο: Ζελέ με γλυκαντικό σουκραλόζη σερβιρισμένο με 1 κ.σ. χτυπημένη κρέμα
    γάλακτος με 35% λιπαρά.

Ημέρα 12η

  • Πρωινό: 2 φρυγανιές chia και λιναρόσπορου με 4 φέτες μορταδέλα.
  • Μεσημεριανό: Τοστ με ψωμί λιναρόσπορου κομμένο στη μέση με 2 φέτες μορταδέλα και 2 φύλλα μαρούλι.
  • Βραδινό: 125 γρ. σαρδέλες ή γαύρος ψητός στο φούρνo με ρίγανη και 1 κ.σ. ελαιόλαδο
    με 2/3 φλ. χόρτα σοταρισμένος με 1 κ.σ. ελαιόλαδο.
  • Επιδόρπιο: Ζελέ με γλυκαντικό σουκραλόζη σερβιρισμένο με 1 κ.σ. χτυπημένη κρέμα
    γάλακτος με 35% λιπαρά.

Ημέρα 13η

  • Πρωινό: 2 φρυγανιές chia και λιναρόσπορου με 4 φέτες μορταδέλα.
  • Μεσημεριανό: Τοστ με ψωμί λιναρόσπορου κομμένο στη μέση με 2 φέτες μορταδέλα και 2 φύλλα μαρούλι.
  • Βραδινό: 100 γρ. μοσχαρίσιο συκώτι με 2/3 φλ. ψητά μανιτάρια σοταρισμένα με 1
    κ.σ. βούτυρο.
  • Επιδόρπιο: Ζελέ με γλυκαντικό σουκραλόζη σερβιρισμένο με 1 κ.σ. χτυπημένη κρέμα
    γάλακτος με 35% λιπαρά.

Ημέρα 14η

  • Πρωινό: 2 φρυγανιές chia και λιναρόσπορου με 4 φέτες μορταδέλα.
  • Μεσημεριανό: Μοσχαρίσια μπριζόλα (125 γρ.) ψητή με 2 φλ. ωμά ανάμεικτα
    πράσινα λαχανικά (μαρούλι, baby σπανάκι, ρόκα, βαλεριάνα), 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 1 κ.σ. μηλόξιδο.
  • Βραδινό: Κοτόπουλο μπούτι ψημένο στο φούρνο (120 γρ.) με 2 φλ. ωμά ανάμεικτα πράσινα λαχανικά (μαρούλι, baby σπανάκι, ρόκα, βαλεριάνα), 1/2 αβοκάντο, 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 1 κ.σ. μηλόξιδο.
  • Επιδόρπιο: Ζελέ με γλυκαντικό σουκραλόζη σερβιρισμένο με 1 κ.σ. χτυπημένη κρέμα
    γάλακτος με 35% λιπαρά.

Ποιοι ΔΕΝ πρέπει να κάνουν κετογονική διατροφή;

Άτομα με:

  • Νεφρική ανεπάρκεια
  • Αυξημένα ηπατικά ένζυμα
  • Πέτρες στα νεφρά
  • Ιστορικό παγκρεατίτιδας
  • Εκ γενετής ανωμαλία στη β-οξείδωση του λίπους
  • Εκ γενετής ανεπάρκεια σε καρνιτίνη
  • Πορφυρία

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.