Πλάνο υγιεινής διατροφής 7 ημερών με φυτικές ίνες από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου

Οι ειδικοί τονίζουν πως η σωστή διατροφή σήμερα, θα πρέπει να περιλαμβάνει πολλές φυτικές ίνες και λίγη ζάχαρη.

19.03.2018

εχεις διαβασει

Οι 8 ΕΝΤΟΛΕΣ διατροφής για καλή ζωή, υγεία και σώμα από την διεθύντρια του Ελληνικού Ινστιτούτου Διατροφής

Προτεινόμενα μεσημεριανά:

  • Λαδερά φαγητά (πχ. φασολάκια, μπάμιες, αγκινάρες, σπανακόρυζο, μπριάμ κλπ)
  • Όσπρια μαγειρεμένα κανονικά, σαν σαλάτα ή σαν συνοδευτικό σε κάποιο ψητό
  • Ψητά με σαλάτες
  • Ζυμαρικά ή ρύζι ολικής άλεσης με σάλτσα που να περιέχει λαχανικά
  • Σούπες λαχανικών (σαν πρώτο πιάτο)
  • Σούπες με κάποια πρωτεΐνη πχ. κρέας ή κοτόπουλο και άφθονα λαχανικά

Προτεινόμενα βραδινά:

  • Μια μικρή μερίδα από τα μεσημεριανά
  • Γιαούρτι με φρούτα και ξηρούς καρπούς
  • Γάλα με βρώμη
  • Ομελέτα με ασπράδια και λαχανικά
  • Αραβική πίτα ολικής άλεσης με τυρί και λαχανικά
  • Αν επιλέξεις κάτι που να μην έχει φυτικές ίνες, προσπάθησε να φας sticks λαχανικών πριν ή μετά το γεύμα

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece