Πλάνο υγιεινής διατροφής 7 ημερών με φυτικές ίνες από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου

Οι ειδικοί τονίζουν πως η σωστή διατροφή σήμερα, θα πρέπει να περιλαμβάνει πολλές φυτικές ίνες και λίγη ζάχαρη.

19.03.2018

εχεις διαβασει

Οι 8 ΕΝΤΟΛΕΣ διατροφής για καλή ζωή, υγεία και σώμα από την διεθύντρια του Ελληνικού Ινστιτούτου Διατροφής

Γλυκό ή ενδιάμεσο σνακ

  • Σπιτικές μπάρες δημητριακών
  • Κομπόστα από φρούτα χωρίς ζάχαρη (συντηρούνται στο χυμό τους)
  • Ψητά φρούτα με κανέλα
  • Smoothie (φρούτα και γάλα αμυγδάλου που είναι αρκετά γλυκό)
  • Φρούτα με σαντιγύ χαμηλών λιπαρών
  • Σοκολάτα με υποκατάστατο ζάχαρης
  • Παγωτό light
  • Γιαούρτι με ελάχιστο μέλι
  • Σπιτική γρανίτα

Ευχαριστούμε την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο (ΚΕΚ), http://coachmydiet.wordpress.com/

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece