Η δίαιτα του χειμώνα για απώλεια βάρους και δυνατό ανοσοποιητικό από τη διαιτολόγο Αναστασία Κόκκαλη

Τώρα το χειμώνα, το σώμα μας έχει ανάγκη από τρόφιμα που ενδυναμώνουν το ανοσοποιητικό και διατηρούν τη σωστή θερμοκρασία του οργανισμού.

19.01.2019

Γράφει: Αναστασία Κόκκαλη

εχεις διαβασει

Μετά την προπόνηση τι τρώμε; Οι top τροφές που προτείνει ο trainer Κωνσταντίνος Παγκαλίδης

Από την Αναστασία Δ. Κόκκαλη, κλινική διαιτολόγο – διατροφολόγο (kokkali.blogspot.gr).

Πέφτει η θερμοκρασία και οι θρεπτικές απαιτήσεις ανεβαίνουν! Το μυστικό είναι να επιλέγουμε πάντα εποχιακά τρόφιμα! H Αναστασία Κόκκαλη μας προτείνει μια τέτοια διατροφή για να μην πάρουμε κιλά εξαιτίας του πεσμένου καιρού.

Πρωινό

  1. Porridge – χυλός με νιφάδες βρώμης, με Goji berries, μέλι, κανέλα , 1 ποτ φυσικός χυμός πορτοκάλι ανάμεικτο με γκρέιπφρουτή
  2. 2 φέτες πολύσπορο ψωμί με ταχίνι ολικής αλέσεως και μέλι, 1 πορτοκάλι και 1 ακτινίδιο

Δεκατιανό

1 χούφτα καρύδια, μπανάνα και ζεστό πράσινο τσάι

Μεσημεριανό

  1. Σούπα λαχανικών με φιλέτο ψαριού ή κρέατος – καρότο, κολοκυθάκι, σέλινο, πατάτα, λάχανο, πράσο, και Σαλάτα κουνουπίδι και μπρόκολοή
  2. Ζυμαρικά ολικής αλέσεως με σάλτσα ντομάτας και λαχανικά, τυρί , σαλάτα με βραστά κολοκυθάκια ή
  3. Ρεβίθια φούρνου με αναποφλοίωτο ρύζι, ελιές, σαλάτα με χόρτα

Απογευματινό

Ρυζόγαλο με στέβια και κανέλα, μήλο

Βραδινό

  1. Ομελέτα με μανιτάρια και πράσινες πιπεριές, με βρώμη και τυρί, 1 φέτα πολύσπορο ψωμί, 2 ακτινίδιαή
  2. Σαλάτα κουνουπίδι με τυρί cottage cheese, 1 αχλάδιή
  3. Μανιταρόσουπα, κριθαρένιο παξιμάδι, 1 μπανάνα

Σημειώσεις

  1. Συστήνονται 4 φλιτζάνια πράσινο τσάι χωρίς ζάχαρη κάθε μέρα
  2. Πρόσθεσε τσίλι, μαύρο πιπέρι, πιπέρι καγιέν και κουρκουμά όσο πιο συχνά μπορείς.
  3. Πίνε νερό ακόμη και όταν δεν διψάς

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece