Ποια διατροφή ακολουθεί μια διαιτολόγος; Ανακρίναμε τη διατροφολόγο Κλειώ Δημητριάδου!

Πόσο εύκολο είναι για κάποιον που μιλάει όλη μέρα για φαγητό να μην παρασύρεται και να τηρεί όσα προτείνει; Διατροφή διαιτολόγος σημειώσατε Χ!

18.07.2016

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

εχεις διαβασει

Διατροφή 3 φάσεων για να χάσεις κιλά για πάντα

Είναι σχεδόν σαν να δουλεύει σε κατάστημα με τρόφιμα με τη διαφορά ότι δέχεται την κοινωνική πίεση να παραμένει σε «σωστά» κιλά για να δίνει το καλό παράδειγμα…

Ανακρίναμε τη διαιτολόγο- διατροφολόγο Κλειώ Δημητριάδου και μάθαμε πως μπορεί να υπάρξει ισορροπία και καλή σχέση ανάμεσα στο δίδυμο “διατροφή διαιτολόγος”!

Ποιο πλάνο ακολουθεί γενικά η διατροφολόγος:

«Σε γενικές γραμμές, προσπαθώ να εφαρμόζω όσα συστήνω και στα άτομα με τα οποία συνεργάζομαι. Οι οδηγίες που κρατάω τις περισσότερες μέρες είναι να κάνω τουλάχιστον 4 γεύματα και να πίνω πολύ νερό (ή αφεψήματα).

Φροντίζω να καταναλώνω καθημερινά φρούτα και λαχανικά και να γυμνάζομαι 2 με 3 φορές την εβδομάδα (ανάλογα με τον ελεύθερο χρόνο μου). Αυτό στο οποίο έχω εκπαιδεύσει τον εαυτό μου είναι να τρώει μικρή ποσότητα γλυκού».

Διατροφή – διαιτολόγος: φάκελος λιχουδιές

Η Κλειώ επισημαίνει πως δεν αρνείται τις λιχουδιές, ενώ μας αποκαλύπτει και την αδυναμία της: το γρήγορο φαγητό (ναι όπως το διάβασες):

«Ποτέ δε θα αρνηθώ να φάω κάποιο κέρασμα, αλλά ποτέ δε θα  φάω πχ. ολόκληρο κομμάτι τούρτας, παρά θα ζητήσω να το μοιραστώ με κάποιον για να φάω 2 κουταλιές. Η στέρηση είναι αυτή που τελικά οδηγεί στην υπερβολή και καλό είναι να θυμάσαι ότι το γλυκό έχει την ίδια γεύση είτε φας 2 μπουκιές είτε όλο το κουτί…

Έχω μια αδυναμία στο junk food και μια φορά την εβδομάδα είναι κάτι το οποίο μου επιτρέπω. Αυτό βέβαια, ισχύει και για τα διαιτολόγια που φτιάχνω».

Αυτό που πρέπει να θυμάσαι σύμφωνα με την Κλειώ Δημητριάδου είναι πως δεν υπάρχει κάτι το οποίο να απαγορεύεται σε ένα πλάνο διατροφής αλλά σημασία έχει η ποσότητα και η συχνότητα κατανάλωσης των διαφόρων γευμάτων και το πώς θα ενταχθεί το λιπαρό γεύμα μέσα στην ημέρα.

Ένα ή ακόμα και 2 σουβλάκια με καλαμάκι και πίτα χωρίς λάδι και χωρίς πατάτες ή 3 κομμάτια πίτσα ή ακόμα και 1 burger (λιγότερο συχνά λόγω του κιμά που είναι σίγουρα πολύ πιο λιπαρός από τα καλαμάκια) δε θα φέρουν την καταστροφή όταν η υπόλοιπη εβδομάδα έχει κυλήσει ισορροπημένα.

Κάνε κλικ στην επόμενη σελίδα για να δεις το πλήρες πλάνο διατροφής της διαιτολόγου:

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece