Επίπεδη κοιλιά γρήγορα; Ναι, με ΑΥΤΟΝ τον οδηγό διατροφής (και πλάνο δίαιτας 1 ημέρας!)

Οι τροφές, η ημερήσια διατροφή και ό,τι ακριβώς χρειάζεσαι για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά γρήγορα και εύκολα.

10.10.2016

Γράφει: Τάνια Ζερβού

εχεις διαβασει

Επίπεδη κοιλιά γρήγορα; Ναι, με ΑΥΤΟΝ τον οδηγό διατροφής (και πλάνο δίαιτας 1 ημέρας!)

Συνεργάστηκε η Δέσποινα Μαρσέλου, κλινικός διαιτολόγος µε ειδίκευση στα αυτοάνοσα νοσήµατα, BSc, ΜSc, PgD.

Επίπεδη κοιλιά διατροφή; Στη βάση κάθε προγράµµατος αδυνατίσµατος βρίσκεται µια υγιεινή διατροφή πλούσια σε πλήρεις, ανεπεξέργαστες τροφές και µία σωστή αναλογία υδατανθράκων, πρωτεϊνών και λιπαρών.

Χρησιµοποίησε αυτόν τον οδηγό διατροφής για επίπεδη κοιλιά και ακολούθησε το πλάνο διατροφής της Δέσποινας Μαρσέλου.

Κατανάλωνε ποιοτικούς υδατάνθρακες

Σε µελέτη από το Πολιτειακό Πανεπιστήµιο της Πενσιλβάνιας διαπιστώθηκε πως οι άνθρωποι που έτρωγαν πέντε µερίδες προϊόντων ολικής αλέσεως τη µέρα έχασαν πάνω από το διπλάσιο κοιλιακό λίπος συγκριτικά µε όσους δεν είχαν την ίδια διατροφική συνήθεια.

Οι 4 τροφές που εξασφαλίζουν επίπεδη κοιλιά!

Γέµισε πρωτεΐνες

Είτε τις πάρεις από όσπρια, κινόα είτε από άπαχο κρέας, πουλερικά ή ψάρι, οι πρωτεΐνες είναι πολύ σηµαντικές για να χορταίνεις, να διατηρείς τη µυϊκή σου µάζα και, ναι, σύµφωνα µε έρευνα, συρρικνώνουν και την κοιλιά σου.

Εστίασε στα υγιεινά λιπαρά

Τα Ω-3 λιπαρά (που βρίσκονται στα λιπαρά ψάρια, τα καρύδια και στο λιναρόσπορο) και τα µονοακόρεστα λιπαρά οξέα (στο ελαιόλαδο, στους ξηρούς καρπούς και σπόρους και στο αβοκάντο) είναι φίλοι σου. Τα µονοακόρεστα λιπαρά οξέα συµβάλλουν στην καταπολέµηση των φλεγµονών και τα Ω-3 λιπαρά οξέα βοηθούν στη µείωση της παραγωγής των ορµονών του άγχους που κάνουν το σώµα σου να συσσωρεύει λίπος, ειδικά στην κοιλιά» λέει η Pam Peeke.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Δίαιτα γιο- γιο: Γιατί δεν μπορείς να χάσεις βάρος

Δες το πλάνο διατροφής για 1 ημέρα στη σελίδα 2…

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece