Flat Belly τώρα: 3 συνταγές για επίπεδη κοιλιά (το smoothie, το τοστ, η βρόμη)

Flat Belly: Η διαιτολόγος- διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου ετοιμάζει τρεις συνταγές για επίπεδη κοιλιά.

09.08.2018

εχεις διαβασει

Tοστ με γιαούρτι και μαρμελάδα από μούρα (250 kcal)

Το γιαούρτι περιέχει προβιοτικά τα οποία εξισσοροπούν τη χλωρίδα του εντέρου και με αυτόν τον τρόπο μειώνονται τα πρηξίματα και ο τυμπανισμός. Επίσης, περιέχει βιταμίνη D, που οι έρευνες δείχνουν ότι σχετίζεται με μείωση του κοιλιακού λίπους. Το ψωμί ολικής άλεσης και τα μούρα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου. Τα μούρα επίσης, έχει βρεθεί πως περιορίζουν την αποθήκευση του λίπους στην κοιλιά

Υλικά:

  • 2 φέτες ψωμί του τοστ ολικής άλεσης φρυγανισμένο
  • 3 κουτ. της σούπας γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά
  • 1 κουτ. της σούπας μαρμελάδα από μούρα χωρίς ζάχαρη

Εκτέλεση: Φτιάχνουμε τη μαρμελάδα ως εξής: βάζουμε 2 κουτ. της σούπας μούρα με 1 κουτ. της σούπας υποκατάστατο ζάχαρης και λίγο νερό σε ένα αντικολλητικό τηγάνι, βράζουμε μέχρι να γίνουν μαλακά και να θυμίζουν μαρμελάδα. Αντί για μούρα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε φράουλες.

Βάζουμε το γιαούρτι και τη μαρμελάδα ανάμεσα στις δύο φέτες ψωμί και σερβίρουμε σαν τοστ

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece