Χάσε 4 κιλά με τη δίαιτα γλυκαιμικού δείκτη (gi) τώρα! Δες το πλάνο διατροφής για 7 ημέρες

Ακολούθησε τη δίαιτα γλυκαιμικού δείκτη (gi) και χάσε 4 έως 5 κιλά σε ένα μήνα.

28.10.2016

εχεις διαβασει

Το Shape απευθύνθηκε στη Μάργκαρετ Λοβέσκι, διαιτολόγο και συνεργάτιδα του Δρα. Ντέιβιντ Λούντβιγκ, συγγραφέα του βιβλίου «Ending The Food Fight» για την παροχή ενός προσαρμοσμένου πλάνου με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη! Το πρόγραμμα βασίζεται στη δίαιτα γλυκαιμικού δείκτη (gi) και θα σε βοηθήσει να χάσεις 4 με 5 κιλά σε ένα μήνα. Μην μπεις στον πειρασμό να παραλείψεις γεύματα στην προσπάθειά σου να επιταχύνεις τα αποτελέσματα. Εάν μειώσεις υπερβολικά τις θερμίδες, ο μεταβολισμός σου μπορεί να έχει σκαμπανεβάσματα. Ακολουθεί το διαιτολόγιο της μιας εβδομάδας για να δεις πώς λειτουργεί:

Δευτέρα

Πρωινό
Δημητριακά ολικής αλέσεως με φράουλες και γάλα (3/4 φλιτζ. δημητριακά, 1/2 φλιτζ. φράουλες, 1 φλιτζ. γάλα).

Ενδιάμεσο
Ροδάκινο κομμένο σε φέτες με κομμάτια αμυγδάλου (1 φλιτζ. ροδάκινο, 2 κ.σ. καβουρντισμένα αμύγδαλα)

Μεσημεριανό
Γεμιστή κόκκινη πιπεριά (1 μεγάλη πιπεριά γεμιστή με 1/2 φλιτζ. καστανό ρύζι, 85 γραμμ. άπαχος κιμάς γαλοπούλα, 1/2 φλιτζ. σάλτσα ντομάτας, 1 κ.σ. ελαιόλαδο).
Προετοιμασία: Γέμισε την πιπεριά με τα υλικά και ψήσ’ τη στο φούρνο στους 180ºC για 30 λεπτά (ή μέχρι να έχει ψηθεί καλά ο κιμάς).

Απογευματινό
Τυρί κότατζ με χαμηλά λιπαρά  (3/4 φλιτζ.) με ψιλοκομμένο φρέσκο κρεμμυδάκι.

Βραδινό
Ζυμαρικά al-dente με πέστο και γαρίδες (1/4 φλιτζ. πέστο, 100 γραμμ. γαρίδες, 1/2 φλιτζ. ζυμαρικά), σαλάτα με λαδολέμονο (1 φλιτζ. σαλάτα, 2 κ.σ. ντρέσινγκ).

Σνακ 100 θερμίδων (προαιρετικό): Ψιλοκομμένα βατόμουρα με κρέμα γάλακτος (1 1/2 φλιτζ., 2 κ.σ. κρέμα γάλακτος).

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Τα 7 λάθη που σου προσθέτουν κιλά το βράδυ

Όσον αφορά την απώλεια βάρους, κάθε γεύμα μετράει, αλλά το βραδινό κερδίζει το βραβείο του γεύματος στο οποίο είναι πιο πιθανό να παρασυρθείς.

φαγητό, διατροφή
Peganism: Η νέα διατροφική τάση που συνδυάζει vegan και paleo διατροφή (ναι, γίνεται!)

Η pegan διατροφή φαίνεται να είναι η επόμενη hot τάση στις δίαιτες. Μάθε γιατί και τι λέει η διαιτολόγος

Σύκο έφαγες; Light συνταγές με φρέσκα ή αποξηραμένα σύκα σε πρωινό, σαλάτα, γλυκό ή φαγητό!

Πώς θα καταναλώσεις το σύκο, το φρούτο που είναι τοπ αυτή τη στιγμή κι αυτή την εποχή. Ιδέες και συνταγές που θα λατρέψεις.

Σύκο: Περιέχει μόνο 47 θερμίδες και δεν φαντάζεσαι τα οφέλη του!

Όπως και τα υπόλοιπα φρούτα, έτσι και το σύκο, είναι μια καλή διατροφική πηγή και η κατανάλωσή του προσφέρει στον οργανισμό μας μεγάλο αριθμό βιταμινών και ιχνοστοιχείων.

Μπάρες ενέργειας χωρίς ψήσιμο με κινόα και χουρμάδες (με 157 θερμίδες)

Αυτές οι μπάρες ενέργειας κρύβουν μέσα τους όλες τις υπερτροφές, έχουν μόλις 157 θερμίδες και δεν χρειάζονται καν ψήσιμο, αν είσαι φαν της ωμοφαγίας.

Παγωμένο γιαούρτι: Ποια toppings να αποφύγεις

Το καλοκαιράκι, το παγωμένο γιαούρτι, είναι must, ειδικά για εμάς που αγαπάμε την υγιεινή διατροφή.

#shapegreece