Χάσε 4 κιλά με τη δίαιτα γλυκαιμικού δείκτη (gi) τώρα! Δες το πλάνο διατροφής για 7 ημέρες

Ακολούθησε τη δίαιτα γλυκαιμικού δείκτη (gi) και χάσε 4 έως 5 κιλά σε ένα μήνα.

28.10.2016

εχεις διαβασει

Το Shape απευθύνθηκε στη Μάργκαρετ Λοβέσκι, διαιτολόγο και συνεργάτιδα του Δρα. Ντέιβιντ Λούντβιγκ, συγγραφέα του βιβλίου «Ending The Food Fight» για την παροχή ενός προσαρμοσμένου πλάνου με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη! Το πρόγραμμα βασίζεται στη δίαιτα γλυκαιμικού δείκτη (gi) και θα σε βοηθήσει να χάσεις 4 με 5 κιλά σε ένα μήνα. Μην μπεις στον πειρασμό να παραλείψεις γεύματα στην προσπάθειά σου να επιταχύνεις τα αποτελέσματα. Εάν μειώσεις υπερβολικά τις θερμίδες, ο μεταβολισμός σου μπορεί να έχει σκαμπανεβάσματα. Ακολουθεί το διαιτολόγιο της μιας εβδομάδας για να δεις πώς λειτουργεί:

Δευτέρα

Πρωινό
Δημητριακά ολικής αλέσεως με φράουλες και γάλα (3/4 φλιτζ. δημητριακά, 1/2 φλιτζ. φράουλες, 1 φλιτζ. γάλα).

Ενδιάμεσο
Ροδάκινο κομμένο σε φέτες με κομμάτια αμυγδάλου (1 φλιτζ. ροδάκινο, 2 κ.σ. καβουρντισμένα αμύγδαλα)

Μεσημεριανό
Γεμιστή κόκκινη πιπεριά (1 μεγάλη πιπεριά γεμιστή με 1/2 φλιτζ. καστανό ρύζι, 85 γραμμ. άπαχος κιμάς γαλοπούλα, 1/2 φλιτζ. σάλτσα ντομάτας, 1 κ.σ. ελαιόλαδο).
Προετοιμασία: Γέμισε την πιπεριά με τα υλικά και ψήσ’ τη στο φούρνο στους 180ºC για 30 λεπτά (ή μέχρι να έχει ψηθεί καλά ο κιμάς).

Απογευματινό
Τυρί κότατζ με χαμηλά λιπαρά  (3/4 φλιτζ.) με ψιλοκομμένο φρέσκο κρεμμυδάκι.

Βραδινό
Ζυμαρικά al-dente με πέστο και γαρίδες (1/4 φλιτζ. πέστο, 100 γραμμ. γαρίδες, 1/2 φλιτζ. ζυμαρικά), σαλάτα με λαδολέμονο (1 φλιτζ. σαλάτα, 2 κ.σ. ντρέσινγκ).

Σνακ 100 θερμίδων (προαιρετικό): Ψιλοκομμένα βατόμουρα με κρέμα γάλακτος (1 1/2 φλιτζ., 2 κ.σ. κρέμα γάλακτος).

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Να γιατί ΠΡΕΠΕΙ να τρως (ή να πίνεις) ένα ρόδι τη μέρα όσο τα βρίσκεις!

Βάλε το ρόδι στη διατροφή σου και γνώρισε καλύτερα τις ιδιότητες και τα οφέλη που πρέπει να μπουν στη ζωή σου (και όχι μόνο την πρωτοχρονιά).

Βρώμη από το βράδυ χωρίς μαγείρεμα ή overnight oats που θυμίζει γλυκιά πίτα με μύρτιλλα

Βρώμη από το βράδυ, φτιαγμένη με γάλα, που δεν χρειάζεται μαγείρεμα που που θα λατρέψεις τη γλυκιά γεύση από τα μύρτιλλα.

Μελομακάρονο, κουραμπιές ή δίπλες; Ποιο γλυκό είναι πιο υγεινό;

Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, υπάρχει το ίδιο δίλημμα, «Να φάω μελομακάρονο, κουραμπιέ ή δίπλα;». Τι να επιλέξεις σύμφωνα με την ειδικό.

Οι συμβουλές του Jamie Oliver για να μαγειρεύεις τέλεια το κάθε φαγητό
Οι συμβουλές του Jamie Oliver για να μαγειρεύεις τέλεια το κάθε φαγητό

Όλα τα κόλπα για να γίνεις άρχοντας στην κουζίνα

Εχεις λιγούρα για πατατάκια και αλμυρά; Να τι σημαίνει αν ο οργανισμός σου επιζητά αλάτι

Η λιγούρα για πατατάκια κρύβει την ανάγκη του οργανισμού σου για αλάτι. Πότε όμως ο οργανισμός σου έχει ανάγκη από αλάτι;

#shapegreece