Χάσε 4 κιλά με τη δίαιτα γλυκαιμικού δείκτη (gi) τώρα! Δες το πλάνο διατροφής για 7 ημέρες

Ακολούθησε τη δίαιτα γλυκαιμικού δείκτη (gi) και χάσε 4 έως 5 κιλά σε ένα μήνα.

28.10.2016

εχεις διαβασει

Σάββατο

Πρωινό
Κουάκερ με κανέλα και καρύδια (1/2 φλιτζ. βρόμη, 2 κ.σ. καρύδια, κανέλα).
Ημιάπαχο γάλα (1 φλιτζ.).
1 μανταρίνι.

Ενδιάμεσο
Κόκκινα σταφύλια (1 1/2 φλιτζ.).

Μεσημεριανό
Σαλάτα Ceasar’s (85 γραμμ. ψητό κοτόπουλο, 3 φλιτζ. μαρούλι, 2 κ.σ. κρουτόν ολικής αλέσεως, 1/3 φλιτζ. τριμμένη παρμεζάνα, 1 κ.σ. λαδολέμονο με τριμμένο σκόρδο).

Απογευματινό
Δημητριακά ολικής αλέσεως με φιστίκια (1/2 φλιτζ. δημητριακά, 1/4 φλιτζ. φιστίκια).

Βραδινό
Σάντουιτς με μανιτάρια πορτομπέλο (1 ψητό μανιτάρι, 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 3 φέτες κρεμμύδι, 2 φύλλα μαρουλιού, 1 φέτα ντομάτα, 1/2 ψωμάκι ολικής αλέσεως ή μία φέτα μαύρο ψωμί).
Ψητά σπαράγγια με ελαιόλαδο και καρυκεύματα (1 φλιτζ. σπαράγγια, 2 κ.σ. ελαιόλαδο).

Σνακ 100 θερμίδων (προαιρετικό): Ζεστό κακάο χωρίς ζάχαρη (3 κ.γ. κακάο, 1 φλιτζ. γάλα)

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece