Go Green: Με αυτή τη διατροφή θα βγάλεις από την καθημερινότητά σου το κρέας

Tα microgreens, τα οργανικά προϊόντα και τα όσπρια, μπαίνουν στο πιάτο μας βελτιώνοντας την υγεία μας και τη διάθεσή μας.

22.05.2020

εχεις διαβασει

οφέλη της φυτοφαγικής διατροφής

Πρωινό: Μούσλι με λιναρόσπορο. Σπάστε (π.χ. με γουδοχέρι) 2-3 κ.σ. οργανικού λιναρόσπορου και αναμείξτε τες με σπόρους σουσαμιού, γαϊδουράγκαθου, ηλιόσπορους, κανναβόσπορους, αμύγδαλα. Αφήστε τα να μουλιάσουν το βράδυ σε φιλτραρισμένο νερό. Προσθέστε στο μείγμα το πρωί μούρα, άλλειμμα αμυγδάλου, ελάχιστη κανέλα, κάρδαμο κ.ά. Αν δεν θέλετε γλυκιά γεύση, προτιμήστε καρότα αντί για φρούτα, σέλερι στικ, κουρκουμά, βότανα κ.ά.

Διάβασε περισσότερα στο Elle.gr

Topics:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece