Η δίαιτα για να χάσεις πόντους και να διώξεις την κυτταρίτιδα από τη διατροφολόγο Αναστασία Κόκκαλη

Η Αναστασία Κόκκαλη, κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος, ετοίμασε για όλα τα Shape Girls μια αποκλειστική δίαιτα.

29.05.2018

εχεις διαβασει

Η εν λόγω διατροφή θα σε βοηθήσει άμεσα να χάσεις πόντους, να βελτιώσεις την όψη του δέρματός σου, να εξαφανίσεις την κυτταρίτιδα.

Επίλεξε ανάμεσα στις δύο προτάσεις για το πρωινό:

Νιφάδες βρώμης, goji, cranberries, acai berries σε κεφίρ ή γιαούρτι 2%
ή Γιαούρτι 2%, με ηλιόσπορους και καρύδια, μέλι, κανέλα και πεπόνι

Επίλεξε ανάμεσα στις δύο προτάσεις για το δεκατιανό:

20 κεράσια, 1 ροδάκινο, 2 βερύκοκα και 10 ωμά αμύγδαλα
1 φέτα καρπούζι με 100γρ τυρί Cottage

Τρες επιλογές για το μεσημεριανό:

  • Ψάρι ψητό ή βραστό ή αχνιστό (ή θαλασσινά) με γλυκοπατάτα, σαλάτα μαρούλι, καρότο, αγγούρι, ντομάτα – ελαιόλαδο, λεμόνι, σουσάμι
  • Κοτόπουλο φιλέτο με κινόα και σαλάτα καρότο, ντομάτα, κόκκινες πιπεριές, καλαμποκι
  • Ψητά λαχανικά (μελιτζάνα, καρότο, πιπεριά, κολοκυθάκι) με αναποφλοίωτο ρύζι και ανθότυρο

Απογευματινό στη δίαιτα:

Smoothie φρούτων: μπανάνα, φράουλες, ροδάκινο, – αμύγδαλα, κανέλα, στέβια

Κι από βραδινό; Δες τις επιλογές σου:

-Ομελέτα (2 αυγά) με μανιτάρια, κόκκινες πιπεριές, κολοκυθάκι
-Σαλάτα σπανάκι, ρόκα και σολωμό ή Cottage cheese
-Κρύα ντοματόσουπα, με cottage cheese, κριθαρένιο παξιμάδι
-Γιαούρτι με λιναρόσπορο, Chia seeds και καρπούζι
-Αβοκάντο με ντοματίνια και Κατίκι Δομοκού

Μην ξεχνάς:

  • Κατανάλωσε τουλάχιστον 2 λίτρα νερό
  • Επιπρόσθετα, πιες 4 φλιτζάνια πράσινο τσάι με λουίζα και σήμυδα
  • Προσπάθησε να κάνεις 60 λεπτά γρήγορο περπάτημα κάθε μέρα
  • Απαγορεύεται το αλκοόλ και η ζάχαρη

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

κετογονική δίαιτα
3 μύθοι που θα ακούσεις για την κετογονική δίαιτα

Γιατί δεν ισχύουν; Η διατροφολόγος Ελένη Παπαγιαννίδου σού δίνει την απάντηση

καλύτερη απορρόφηση σιδήρου
Πώς απορροφώνται καλύτερα τα μέταλλα; Με αυτούς τους συνδυασμούς τροφών

Ασβέστιο, σίδηρος, μαγνήσιο, ψευδάργυρος, φώσφορος. Τα μέταλλα δεν είναι τόσο εύκολα στην απορρόφηση από τον οργανισμό και γι’ αυτό είναι σημαντικό να ξέρεις τους ιδανικούς συνδυασμούς για να αφομοιωθούν.

7 τροφές που σου ανοίγουν την όρεξη (και φαίνονται χορταστικές)
7 τροφές που σε κάνουν να πεινάς περισσότερο αφού τις φας

Μπορεί να χορταίνεις πολύ για λίγο, όμως μετά πεινάς απότομα. Γιατί συμβαίνει;

τροφές πλούσιες σε κάλιο
Τροφές πλούσιες σε κάλιο και γιατί είναι τόσο σημαντικό για το σώμα σου

Η διατροφολόγος μάς απαντά για τη σημασία του καλίου για τον οργανισμό και τις καλύτερες πηγές του

ιδέες για υγιεινό μεσημεριανό φαγητό
10 ιδέες για υγιεινό μεσημεριανό φαγητό από την personal trainer της Kim Kardashian

Πιάτα που συνδυάζουν γεύση, θρεπτικά συστατικά και λίγες θερμίδες

#shapegreece