Η (όχι αυστηρά πρωτεϊνική) δίαιτα δύο εβδομάδων για να χάσεις κιλά γρήγορα και υγιεινά

Δίαιτα δύο εβδομάδων – όχι αυστηρά πρωτεϊνική! Μπορείς να αδυνατίσεις χωρίς να χάσεις την ενέργειά σου!

13.05.2019

Γράφει: Κλειώ Δημητριάδου

εχεις διαβασει

λαχανικά, σαλατα, δίαιτα

Οργανώσου!

Η προετοιμασία των φαγητών είναι πραγματικά πρόβλημα όταν δεν υπάρχει χρόνος, γι’ αυτό πολλοί εργαζόμενοι καταφεύγουν στη λύση του έτοιμου φαγητού. Ωστόσο, το delivery δε χρειάζεται να σημαίνει περιττές θερμίδες και κακά λιπαρά.

Υπάρχουν λύσεις, αρκεί να είσαι διατεθειμένη να τις ακολουθήσεις. Κι αν έχεις έστω και λίγο χρόνο για μαγείρεμα, θα βρεις επιλογές για φαγητά που μεταφέρονται εύκολα και τρώγονται και κρύα! Με λίγη οργάνωση μπορείς να τα καταφέρεις όλα!

Οι βασικοί κανόνες

Αν θέλεις η προσπάθεια να έχει αποτέλεσμα, πρέπει να τους ακολουθήσεις.
Η σειρά των ημερών δεν έχει σημασία. Αρκεί μόνο να γνωρίζεις ότι η τελευταία μέρα κάθε εβδομάδας (7η και 14η) είναι η Κυριακή και η προτελευταία (6η και 13η) είναι το Σάββατο ή η μέρα που έχεις ρεπό.

  • Προσπάθησε να πίνεις άφθονα υγρά (αφεψήματα και φυσικό μεταλλικό νερό).
  • Αν δουλεύεις σε γραφείο, σήκω ανά 2 ώρες για να πιεις ένα ποτήρι νερό και να ξεπιαστείς. Η αφυδάτωση σχετίζεται με μειωμένη συγκέντρωση και απόδοση.
  • Μία μερίδα φρούτου ισοδυ­ναμεί με 1 μήλο, 1 αχλάδι, 1 πορτοκάλι, 3 λεπτές φέτες ανανά, 2 μανταρίνια, 1 ακτινίδιο, 5 φράουλες, 1/2 μπανάνα.
  • Τα μεσημεριανά γεύματα που αναφέρονται στο πρόγραμμα διατροφής είναι σχεδιασμένα ώστε να μπο­ρείς είτε να τα παραγγείλεις απέξω είτε να τα πάρεις από το σπίτι σε τάπερ (μετα­φέρονται όλα πολύ άνετα).
  • Όμως, περιόρισε όσο γίνεται το αλάτι στα γεύματα που προετοιμάζεις στο σπίτι, γιατί, αν τα περισσότερα φαγητά τα παραγγέλνεις απέξω, είναι πιθανό να κάνεις κατακράτηση υγρών και να μη δεις το αποτέλε­σμα που θες στη ζυγαριά.
  • Κατανάλωσε μέχρι 2 ποτήρια κρασί ή μπίρα ανά εβδομάδα.
    Περιόρισε τη ζάχαρη στα ροφήματά σου και χρησιμο­ποίησε κάποιο υποκατάστα­το, π.χ. στέβια. Κατανάλωσε γαλακτοκομι­κά με μειωμένα λιπαρά (όχι λιγότερο από 1,5%).
  • Στις σαλάτες και στα μαγει­ρευτά φαγητά υπολόγιζε 1 κ.σ. λάδι ανά μερίδα. Επιτρέπονται 1-2 φλιτζάνια καφέ ημερησίως.
  • Προσπάθησε να κάνεις μια μέτριας έντασης άσκηση, π.χ. δυναμικό περπάτημα για 30 λεπτά όσο πιο συχνά μπορείς (μέτρα τους παλμούς σου και υπολόγισε ότι πρέπει να βρίσκεσαι στο 60-80% του 220 μείον την ηλικία σου, π.χ. 25 χρονών, παλμοί: 60-80% (220-25=117 έως 156).
  • Φρόντισε όσο είναι εφικτό να κοιμάσαι και να ξεκουράζεσαι, καθώς η έλλειψη ύπνου έχει βρεθεί πως αυξάνει την πείνα και προωθεί την αποθήκευση λίπους στην κοιλιά. Η διατροφή αυτή απευθύνε­ται σε υγιή ενήλικα υπέρβαρα άτομα και στοχεύει σε απώλεια έως 3 κιλών σε 2 εβδομάδες.

Πρώτη Εβδομάδα

Και η δίαιτα δύο εβδομάδων

Πρώτη Εβδομάδα

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.