Σωστή διατροφή μετά τα 30! Δίαιτα 7 ημερών από τη διατροφολόγο Αμαλία Γιωτοπούλου για υγιεινή απώλεια βάρους!

Η κατάλληλη δίαιτα έχει σχέση και με την ηλικία σου. Η κλινική διαιτολόγος Αμαλία Γιωτοπούλου αναλαμβάνει να μας δώσει το ιδανικό πλάνο διατροφής για κάθε τριαντάχρονη!

23.10.2018

εχεις διαβασει

Aπό την Αμαλία Γιωτοπούλου, κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο, MSc, διευθύντρια Mediterranean Diet Center Χαλανδρίου www.meddietcenter.gr

Τις περισσότερες φορές επαναλαμβάνουμε την ίδια δίαιτα που κάναμε στα 20, τα 30, τα 40 με μοναδικό «κέρδος» τη φθορά του οργανισμού και τον πιο χαμηλό μεταβολισμό, καθώς δεν είναι σχεδιασμένη στα δικά μας δεδομένα.

Σύμφωνα με μελέτες, οι γυναίκες τείνουν να παίρνουν κατά μέσο όρο 8 κιλά από τα 25 μέχρι τα 54 xρόνια τους, ενώ οι πιο κρίσιμες ηλικίες βρίσκονται μεταξύ των 25-34 ετών. Μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξουμε διατροφικές συνήθειες;

Αν βρίσκεσαι στη δεκαετία των τριάντα, ακολούθησε την κατάλληλη δίαιτα 7 ημερών δια χειρός Αμαλίας Γιωτοπούλου και χάσε βάρος εύκολα.

5. Δεν αφήνει περιθώρια για παρεκκλίσεις

Στα 30! Στη διάρκεια της δεκαετίας αυτής, τόσο οι προσωπικές όσο και οι επαγγελματικές υποχρεώσεις αυξάνονται και αναζητούμε εύκολες λύσεις.

Δεν θέλουμε η διατροφή μας να αποτελεί στρεσογόνο παράγοντα. είναι λοιπόν αναγκαίο να μάθουμε να διαχειριζόμαστε την επίδραση που έχει το άγχος στη διατροφή μας: να αντιμετωπίσουμε την ανάγκη που μας οδηγεί πολλές φορές  να αναζητούμε παρηγοριά σε παραπάνω φαγητό.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Οι κανόνες για το ΤΕΛΕΙΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ που δεν παχαίνει (οι τροφές, οι έξυπνες σος σαλάτας και τι θα φας έξω)

Μικρά μυστικά για τη διατροφή στα 30!

  • – Βάλε στόχο να φτάσεις στο επιθυμητό βάρος.
  • – Υπολόγισε ότι η εβδομάδα έχει 14 κύρια γεύματα, 7 μεσημεριανά και 7 βραδινά. Μην παραλείπεις κανένα.
  • – Κατανάλωσε 35ml νερό για κάθε κιλό σωματικού σου βάρους.
  • – Μην χρησιμοποιείς έτοιμα dressing για σαλάτα. Φτιάξε το δικό σου με μισό γιαούρτι, λεμόνι και μαύρο πιπέρι.
  • – Περιόρισε το αλάτι προσθέτοντας διάφορα μπαχαρικά και μυρωδικά στο φαγητό σου.

Δες το πλάνο στη σελίδα 2

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Πλάνο διατροφής επανεκκίνησης για μία εβδομάδα: Η αποτοξίνωση από επεξεργασμένες τροφές ξεκινά τώρα

Μπορείς να αρχίσεις να τρως λίγο πιο καθαρά και έχουμε το σχέδιο για μια καινούργια αρχή.

Τι τρώει η διαιτολόγος όταν κάνει δίαιτα: Όλα τα γεύματα της εβδομάδας από την Κλειώ Δημητριάδου

Τι τρώει η διαιτολόγος; Ακολουθεί πιστά τη δίαιτά της ή μήπως κάνει διατροφικές ατασθαλίες; Η αλήθεια στις φωτογραφίες που θέλεις να δεις.

Νούντλς, κινόα, ρύζι, ζυμαρικά: Ποια είναι πιο υγιεινή επιλογή;

Η διατροφολόγος Ξένια Παπαναστασίου βάζει σε τάξη τις απορίες μας

Χάλασα τη δίαιτα, τι να κάνω; Πόσες φορές μπορείς να χαλάσεις τη δίαιτα την εβδομάδα χωρίς πρόβλημα λέει η διαιτολόγος

Χάλασες τη δίαιτα;,Θες να μπορείς να τρως 2 και 3 free γεύματα την εβδομάδα; Η διαιτολόγος λέει αν μπορείς

Το τοστ μόλις έγινε η καλύτερη επιλογή για υγιεινό πρωινό! Να γιατί

Μόλις δημιουργήθηκε το πιο θρεπτικό ψωμί του τοστ και να οι δικές μου καλύτερες προτάσεις για τοστ!

#shapegreece