Η νέα Άτκινς δίαιτα με περισσότερους υδατάνθρακες!

Η νέα αναθεωρημένη δίαιτα Άτκινς ανοίγει τις πόρτες στους υδατάνθρακες.

19.01.2015

Γράφει: Shape.gr

εχεις διαβασει

Η νέα Άτκινς δίαιτα με περισσότερους υδατάνθρακες!

Εδώ και 40 χρόνια η δίαιτα Άτκινς συγκαταλέγεται ανάμεσα στα πιο δημοφιλή διατροφικά προγράμματα. Βασικός κανόνας της: μπορείς να φας όση πρωτεΐνη θες -ακόμα και μπέικον, λουκάνικα ή τυρί –αρκεί να ξεχάσεις τους υδατάνθρακες και να αποκηρύξεις τις πατάτες, το ψωμί και τα ζυμαρικά.  

Καθώς όμως όλο και περισσότερες έρευνες ανακαλύπτουν τα οφέλη των υδατανθράκων και συγκεκριμένα των μη επεξεργασμένων στην υγεία, ακόμα και οι επικεφαλής της εταιρείας που διαχειρίζεται τη δίαιτα Άτκινς μετά το θάνατο του δημιουργού της το 2003, αποφάσισαν να ρίξουν λίγο νερό στο κρασί τους ή, ακριβέστερα, λίγη φρυγανιά στο αυγό τους!

Κατόπιν αυτού, η νέα αναθεωρημένη Άτκινς, εξακολουθεί να βασίζεται στην κατανάλωση πρωτεΐνης και λιπαρών, αλλά πλέον αναγνωρίζει ότι καλό είναι  να τρώμε και μη επεξεργασμένους υδατάνθρακες, όπως τρόφιμα από δημητριακά ολικής άλεσης, φρούτα, λαχανικά και ξηρούς καρπούς. Ή, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε σε συνέντευξή της η Colette Heimowitz, διατροφολόγος και επικεφαλής της εταιρείας Atkins Nutritionals, «εάν κάποιος θέλει να φάει μια φέτα ψωμί του τοστ με τα αυγά του, μπορεί να την φάει».

Η δίαιτα Άτκινς λανσαρίστηκε στη δεκαετία του ’70 από τον δρ. Robert Atkins σε ασθενείς του με νοσογόνο παχυσαρκία, οι οποίοι είδαν για πρώτη φορά αποτελέσματα που κανένα άλλο διατροφικό πρόγραμμα δεν είχε καταφέρει. Σύντομα, διαδόθηκε στον ευρύ πληθυσμό. 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece