Οι 8 νέοι κανόνες της Μεσογειακής Διατροφής: πλήρες γάλα, τουρσί και οι φυτικές ίνες που χαρίζουν υγιές σώμα

Αναζητήσαμε τις τελευταίες έρευνες για να σου μεταφέρουμε όλα τα νέα δεδομένα για τη μεσογειακή διατροφή, ώστε να είσαι σίγουρη πως οι επιλογές σου είναι πράγματι υγιεινές.

25.10.2018

Συνεργάστηκε η Κάλλια Γιαννιτσοπούλου, κλινικός διαιτολόγος- διατροφολόγος (www.somaygies.gr).

Ως Ελληνίδα έχεις γαλουχηθεί με τη μεσογειακή διατροφή –ναι, εννοούμε τις φακές και τα ρεβίθια που μας «ανάγκαζαν» οι μαμάδες μας να τρώμε, πριν μάθουμε από μόνες μας ότι είναι γεμάτα πρωτεΐνη–, ενώ θεωρείς τις ψητές σαρδέλες έναν εξαιρετικό μεζέ. Επιπλέον, η επιστήμη, μέσω της μεγάλης παλαιότερης μελέτης «The Seven Countries Study», που παρακολούθησε Έλληνες και Ιταλούς, επιβεβαίωσε την αξία της μεσογειακής δίαιτας για την πρόληψη σοβαρών παθήσεων.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Η Μεσογειακή Διατροφή παραμένει κορυφαία στην πρόληψη του καρκίνου

Οι ερευνητές αξιολόγησαν επίσης ως θετικά ότι και οι δύο λαοί τρώμε συχνά με παρέα, το κύριο γεύμα μας είναι το μεσημεριανό, περπατάμε αρκετά και εκτιμούμε το μεσημεριανό ύπνο! Τα τελευταία 60 χρόνια, βέβαια, οι έρευνες και οι επιστημονικές εξελίξεις έχουν αποκαλύψει πολύ περισσότερα οφέλη της εν λόγω διατροφής.

The Mamagers Update

Η θεωρία του «yes parenting» – αντί του «όχι» λέμε «ναι» στα παιδιά

7 λάθος μηνύματα που δίνουν κάποια κλασικά παραμύθια στα παιδιά

Για την ακρίβεια, οι εξελίξεις είναι τόσο σημαντικές, που οι ειδικοί αποφάσισαν να «φρεσκάρουν» τους κανόνες της μεσογειακής διατροφής ενσωματώνοντας όλα όσα έχουμε μάθει τα τελευταία χρόνια για τις επιλογές, την ποιότητα της τροφής και τη βιωσιμότητα, ώστε να επωφελούμαστε στο έπακρο – και να μπορούν να επωφεληθούν αντίστοιχα και οι επόμενες γενιές.

Ο 8 κανόνες της μεσογειακής διατροφής

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece