Αυτές είναι οι 10 πιο διάσημες και δημοφιλείς δίαιτες ever! Μάθε τα προγράμματα διατροφής τους

Κάποιες από αυτές τις ακούς συχνά –άλλες λίγο λιγότερο-, ποια όμως από αυτές τις δημοφιλείς δίαιτες είναι κατάλληλη για σένα;

18.10.2018

εχεις διαβασει

2 Δίαιτα Atkins

Δίαιτα Atkins: τα δυνατά και αδυνάτα σημεία της

Τι είναι: Την έχει ιδρύσει ο καρδιολόγος Dr. Atkins, και σε αυτή τη δίαιτα κυριαρχεί η αντίληψη των περιορισμένων υδατανθράκων: η Atkins 20 (το αυθεντικό πρόγραμμα) περιλαμβάνει συνολικά 20 «καθαρούς υδατάνθρακες» (σύνολο υδατανθράκων μείον τις φυτικές ίνες και τις σακχαρικές αλκοόλες στις τροφές), ενώ η Atkins 40 σε βάζει να τρως 40 «καθαρούς υδατάνθρακες» παρέχοντας ένα λίγο πιο ελεύθερο πρόγραμμα.

Τα υπέρ: Άμεση απώλεια λίπους, το βασικό! Ο οργανισμός αποθηκεύει τους υδατάνθρακες με τη μορφή γλυκογόνου. Όταν τους μειώνουμε δραματικά, το σώμα μας θα χρησιμοποιήσει τις αποθήκες γλυκογόνου για να διασπάσει και να σταθεροποιήσει το σάκχαρο στο αίμα μας. Όταν διασπάται το γλυκογόνο, χάνουμε επίσης νερό που βρίσκεται μέσα στους μύες μας… αυτός είναι και ο λόγος που τείνουμε να βλέπουμε αμέσως αποτέλεσμα.

Τα κατά: Το πρόβλημα με τη γρήγορη απώλεια βάρους από υγρά είναι ότι μπορείς εξίσου εύκολα να τα ξαναπάρεις – ειδικά όταν ονειρεύεσαι μάφινς, ψωμάκια και ζυμαρικά. Επιπλέον, όταν εξαλείφεις οποιαδήποτε διατροφική ομάδα υπάρχει ο κίνδυνος να το παρακάνεις με κάποια από τις υπόλοιπες. Και καθώς όλες οι δίαιτες απώλειας βάρους λειτουργούν με την ίδια αρχή «θερμίδες που τρως – θερμίδες που καις» το βάρος σου τελικά παραμένει στάσιμο εκτός κι αν μειώσεις τη συνολική πρόσληψη θερμίδων.

Το συμπέρασμα: Βλέπουμε περισσότερα πλεονεκτήματα στο καινούργιο πρόγραμμα Atkins 40 Plan, επειδή δίνει έμφαση στη χαμηλότερη πρόσληψη υδατανθράκων από επεξεργασμένες τροφές, ενώ ενθαρρύνει την κατανάλωση αμυλούχων λαχανικών και φρούτων.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece