Αποτοξίνωση με ωμοφαγία: δίαιτα με αποτέλεσμα;

Η αποτοξίνωση με τη δίαιτα της ωμοφαγίας αποτελεί μια συνήθη τακτική με σκοπό τη γρήγορη απώλεια βάρους. Πόσο αποτελεσματική είναι όμως και πόσο καλή για την υγεία σου;

26.09.2012

εχεις διαβασει

Αποτοξίνωση με 
ωμοφαγία: δίαιτα με 
αποτέλεσμα;

Ωμοφαγική Αποτοξίνωση: φροντίσαμε να την δοκιμάσει η δική μας, Βίκυ Πασχάλη, Βοηθός Αρχισυντάκτρια!

Η Βίκυ ξέρει ότι η συνήθειά της να τρώει έξω είναι εκτός ελέγχου. «Βγαίνω με τους φίλους μου συνέχεια» λέει. Όταν είναι σπίτι, σπανίως ετοιμάζει υγιεινά γεύματα.

Η δίαιτα Η αποτοξίνωση με ωμές τροφές (Raw Food Cleanse) είναι ένα τριήμερο, 7ήμερο, 14ήμερο ή 28ήμερο πρόγραμμα που ισχυρίζεται ότι ρυθμίζει εκ νέου την πεπτική οδό. Βασίζεται στη θεωρία ότι το μαγείρεμα απομακρύνει τα θρεπτικά στοιχεία από τις τροφές, οπότε πρέπει να τρως τα φρούτα και τα λαχανικά ωμά. Υπάρχουν, επίσης, συνταγές για χυμούς φρούτων και λαχανικών, σούπες και σαλάτες. Η ημερήσια πρόσληψη θερμίδων είναι γύρω στις 1.200 με 1.400 θερμίδες.

Τι μπορείς να φας: Φρέσκα φρούτα ή φρέσκο χυμό το πρωί, σαλάτα με ωμά λαχανικά για μεσημεριανό και δείπνο και, περιστασιακά, μαγειρεμένο γεύμα που αποτελείται από ακατέργαστες τροφές και βιολογικό κρέας. Δεν επιτρέπονται τα γαλακτοκομικά. Σε 1 μήνα θα αρχίσεις να προτιμάς τις ωμές από τις μαγειρεμένες τροφές. Στο τέλος, θα ακολουθείς την 100% ωμοφαγία για πάντα.

Τι ισχυρίζεται ότι προσφέρει: Οι ωμές τροφές περιέχουν και αυτές «ζωντανά» ένζυμα που βοηθούν στη αντιμετώπιση της κακής πέψης. Η λογική πίσω από αυτή τη δίαιτα είναι ότι για το άμυλο και τις ζωικές πρωτεΐνες χρειάζεται περισσότερος χρόνος για να αφομοιωθούν, ενώ οι ωμές τροφές διασπώνται πιο γρήγορα και πιο εύκολα από τον οργανισμό. Βασίζεται, επίσης, στην υπόθεση ότι οι περιττές ουσίες στον οργανισμό είναι η βασική αιτία επιπλέον βάρους, οπότε όταν καταναλώνεις τροφές που αποβάλλονται γρήγορα από τον οργανισμό σου, μπορείς να αποφύγεις την αύξηση βάρους.

Τα πλεονεκτήματα
Το μενού των ωμοφάγων είναι κάθε άλλο παρά μονότονο, αφού με φυτικά υποκατάστατα και τον δικό τους τρόπο μαγειρικής φτιάχνουν εναλλακτικά  παγωτά, μέχρι ταραμοσαλάτα, τζατζίκι και καφέ φραπέ.

H γνώμη της Βίκυς:
«Τα smoothies –1/2 κιλό φράουλες, 250 γραμμ. μύρτιλλα, 250 γραμμ. βατόμουρα και νερό καρύδας– ήταν χορταστικά και εύκολα για πρωινό».

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece