Ορμονική δίαιτα: για γρήγορο και μόνιμο αδυνάτισμα!

Βάλε τις ορμόνες σου να δουλεύουν για τη δίαιτά σου και ετοιμάσου να φορέσεις άμεσα ένα νούμερο μικρότερο! Μ’ αυτό το πρόγραμμα που εξασφαλίζει γρήγορο και μόνιμο αδυνάτισμα ο δείκτης της ζυγαριάς θα πέφτει μέχρι και 1 κιλό την εβδομάδα.

18.09.2012

εχεις διαβασει

Ορμόνες! Όταν “τρελαίνονται”, μας γεμίζουν στρες, κούραση και –ω, ναι!– λίπος. Όχι πια! Με το διατροφικό πρόγραμμα του Shape, χρησιμοποιείς την τροφή για να σταθεροποιήσεις τις βασικές ορμόνες σου και να μεγιστοποιήσεις το μεταβολισμό σου. Το αποτέλεσμα: γρήγορο και μόνιμο αδυνάτισμα!

Τι λέει η επιστήμη

«Τα πάντα έχουν σχέση με την ισορροπία» εξηγεί η ερευνήτρια Katja Van Herle, ενδοκρινολόγος στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας στο Λος Άντζελες. «Εάν φας πολλούς απλούς υδατάνθρακες (λευκό ρύζι, γλυκά)», προσθέτει, «αυξάνονται τα επίπεδα ινσουλίνης, μιας ορμόνης που λέει στον οργανισμό να αποθηκεύσει τις θερμίδες ως λίπος όταν τα επίπεδά της είναι πολύ υψηλά. Παραδόξως, αν καταναλώνεις πολύ λίγο ή πάρα πολύ ιωδιούχο αλάτι, ο θυρεοειδής σου επιβραδύνεται – πράγμα κακό, καθώς αυτός ο αδένας παράγει ορμόνες που διατηρούν σε λειτουργία το μεταβολισμό». Κι αυτό είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Τι κάνεις λοιπόν; Ακολούθησε το πρόγραμμα που σου προτείνουμε για να πετύχεις -επιτέλους- γρήγορο και μόνιμο αδυνάτισμα.

Πρωινό

Ξύπνησε κάθε πρωί το μεταβολισμό σου με οποιοδήποτε από αυτά τα γεύματα 350 θερμίδων:

Ομελέτα λαχανικών: Σοτάρισε 10 ντοματάκια και 1 φλιτζάνι ψιλοκομμένα μανιτάρια portobello σε αντικολλητικό τηγάνι, μέχρι να μαλακώσουν. Πρόσθεσε 1 ολόκληρο αβγό και 1 ασπράδι και χτύπησέ τα μέχρι να ψηθούν. Σέρβιρε με μία φέτα ψωμί ολικής αλέσεως γαρνιρισμένο με 1 κ.γ. βούτυρο αμυγδάλου (χτύπα στο μπλέντερ 2 κούπες αμύγδαλα ωμά και ανάλατα για 7-8 λεπτά) και 1 κ.γ. βιολογικό μέλι.

Παρφέ γιαουρτιού: Σε μπολ, βάλε 250 γραμμ. άπαχο στραγγιστό γιαούρτι, 2 κ.σ. ψιλοκομμένα καρύδια και 1 φλιτζάνι βατόμουρα.

Aβγό και τυρί: Μαγείρεψε 1 αβγό με όποιο τρόπο προτιμάς (τηγανητό ή ομελέτα). Βάλε το αβγό και μία φέτα τυρί chedar πάνω σε φέτα ψωμί ολικής αλέσεως. Σέρβιρε με μισό μήλο.

Πρωινό στο πόδι: Ένα βραστό αβγό, μία μέτρια μπανάνα και 3 κ.σ. ανάλατα αμύγδαλα.

Μuesli by night: Ανακάτεψε 1/2 φλιτζάνι βρόμη (όχι στιγμιαία), 2 κ.σ. βιολογικό μέλι, 2 κ.σ. ψιλοκομμένα καρύδια και μια πρέζα κανέλα σε μπολ. Πρόσθεσε 1 φλιτζάνι νερό, σκέπασέ το με διαφανή μεμβράνη και βάλ’ το στο ψυγείο από το βράδυ. Γαρνίρισε με 1 μήλο ψιλοκομμένο και σερβίρισε.

Πρωινό μπολ: Ενάμισι φλιτζάνι δημητριακά υψηλά σε φυτικές ίνες, 1/2 φλιτζάνι άπαχο γάλα και μισή μπανάνα, κομμένη σε φέτες.

Tι άλλο μπορείς να φτιάξεις για πρωινό; Βάφλες με μέλι και μπανάνα, σολομό με τυρί κρέμα και κρεμμύδι, ομελέτα με γαλοπούλα, χορταστική ομελέτα με μαύρα φασόλια και κόκκινη πιπεριά, ψητό γκρέιπφρουτ με μέλι και ψωμί ολικής αλέσεως, mafin με φρούτα και βούτυρο αμυγδάλου.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece