Πώς θα εντάξεις το παγωτό στη δίαιτα (κι όμως γίνεται λέει η διαιτολόγος)

Σίγουρα το παγωτό δεν είναι κάτι που μπορείς να καταναλώνεις καθημερινά, αλλά μια φορά την εβδομάδα θα μπορούσες να καταναλώνεις το αγαπημένο σου γλύκισμα κάνοντας τις κατάλληλες προσαρμογές στο διαιτολόγιο σου:

10.08.2018

εχεις διαβασει

Σε μια φυσιολογική διατροφή ή ακόμα και δίαιτα, όλα τα τρόφιμα επιτρέπονται με μέτρο. Ένα από τα ζητήματα που προκύπτουν το καλοκαίρι είναι το πώς θα εντάξεις στο πρόγραμμά σου το παγωτό (γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλεις όλο το καλοκαίρι χωρίς παγωτό), χωρίς να χαλάσεις το πλάνο σου και το στόχο σου.

Σίγουρα το παγωτό στη δίαιτα δεν είναι σύνηθες, αλλά μια φορά την εβδομάδα θα μπορούσες να καταναλώνεις το αγαπημένο σου γλύκισμα κάνοντας τις κατάλληλες προσαρμογές στο διαιτολόγιο σου:

Το παγωτό δεν έχει ως στόχο του να σε χορτάσει (μάλιστα έχει χωνευτικές ιδιότητες), οπότε δεν έχει νόημα να παραλείψεις κάποιο κυρίως γεύμα και στη θέση του να φας το παγωτό.

Παγωτό που έχει λιώσει

Μην αρχίσεις να σκέφτεσαι ότι εφόσον θα «ξεφύγεις» από το πρόγραμμά σου, δεν έχει σημασία τι και πόσο θα φας. Το όλα ή τίποτα δεν ισχύει σε καμία περίπτωση στη διατροφή. Ο οργανισμός εξάλλου καταλαβαίνει αν θα φας 2 μπάλες ή ένα οικογενειακό παγωτό.

Από τη στιγμή που το βάρος σου αλλάζει με βάση το ισοζύγιο ενέργειας, αν οι θερμίδες που θα καταναλώσεις είναι περισσότερες από αυτές που θα κάψεις, τότε λογικά θα πάρεις βάρος.

Από την άλλη πλευρά, το να πεις ότι θα φας παγωτό και μετά θα πας γυμναστήριο για να το κάψεις, μπορεί να μην είναι και πολύ αποτελεσματικό, καθώς 2 μπάλες δίνουν περίπου 300 θερμίδες και με μισή ώρα στο διάδρομο μπορεί να κάψεις περίπου 120…

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πόσες θερμίδες έχει το παγωτό;

Σίγουρα ο αυθορμητισμός είναι ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου, αλλά σε ό,τι αφορά τη διατροφή σου, καλό είναι να υπάρχει ένα πρόγραμμα ώστε να έχεις και τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Να γιατί ΠΡΕΠΕΙ να τρως (ή να πίνεις) ένα ρόδι τη μέρα όσο τα βρίσκεις!

Βάλε το ρόδι στη διατροφή σου και γνώρισε καλύτερα τις ιδιότητες και τα οφέλη που πρέπει να μπουν στη ζωή σου (και όχι μόνο την πρωτοχρονιά).

Βρώμη από το βράδυ χωρίς μαγείρεμα ή overnight oats που θυμίζει γλυκιά πίτα με μύρτιλλα

Βρώμη από το βράδυ, φτιαγμένη με γάλα, που δεν χρειάζεται μαγείρεμα που που θα λατρέψεις τη γλυκιά γεύση από τα μύρτιλλα.

Μελομακάρονο, κουραμπιές ή δίπλες; Ποιο γλυκό είναι πιο υγεινό;

Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, υπάρχει το ίδιο δίλημμα, «Να φάω μελομακάρονο, κουραμπιέ ή δίπλα;». Τι να επιλέξεις σύμφωνα με την ειδικό.

Οι συμβουλές του Jamie Oliver για να μαγειρεύεις τέλεια το κάθε φαγητό
Οι συμβουλές του Jamie Oliver για να μαγειρεύεις τέλεια το κάθε φαγητό

Όλα τα κόλπα για να γίνεις άρχοντας στην κουζίνα

Εχεις λιγούρα για πατατάκια και αλμυρά; Να τι σημαίνει αν ο οργανισμός σου επιζητά αλάτι

Η λιγούρα για πατατάκια κρύβει την ανάγκη του οργανισμού σου για αλάτι. Πότε όμως ο οργανισμός σου έχει ανάγκη από αλάτι;

#shapegreece