Πώς θα εντάξεις το παγωτό στη δίαιτα (κι όμως γίνεται λέει η διαιτολόγος)

Σίγουρα το παγωτό δεν είναι κάτι που μπορείς να καταναλώνεις καθημερινά, αλλά μια φορά την εβδομάδα θα μπορούσες να καταναλώνεις το αγαπημένο σου γλύκισμα κάνοντας τις κατάλληλες προσαρμογές στο διαιτολόγιο σου:

10.08.2018

εχεις διαβασει

Σε μια φυσιολογική διατροφή ή ακόμα και δίαιτα, όλα τα τρόφιμα επιτρέπονται με μέτρο. Ένα από τα ζητήματα που προκύπτουν το καλοκαίρι είναι το πώς θα εντάξεις στο πρόγραμμά σου το παγωτό (γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλεις όλο το καλοκαίρι χωρίς παγωτό), χωρίς να χαλάσεις το πλάνο σου και το στόχο σου.

Σίγουρα το παγωτό στη δίαιτα δεν είναι σύνηθες, αλλά μια φορά την εβδομάδα θα μπορούσες να καταναλώνεις το αγαπημένο σου γλύκισμα κάνοντας τις κατάλληλες προσαρμογές στο διαιτολόγιο σου:

Το παγωτό δεν έχει ως στόχο του να σε χορτάσει (μάλιστα έχει χωνευτικές ιδιότητες), οπότε δεν έχει νόημα να παραλείψεις κάποιο κυρίως γεύμα και στη θέση του να φας το παγωτό.

Παγωτό που έχει λιώσει

Μην αρχίσεις να σκέφτεσαι ότι εφόσον θα «ξεφύγεις» από το πρόγραμμά σου, δεν έχει σημασία τι και πόσο θα φας. Το όλα ή τίποτα δεν ισχύει σε καμία περίπτωση στη διατροφή. Ο οργανισμός εξάλλου καταλαβαίνει αν θα φας 2 μπάλες ή ένα οικογενειακό παγωτό.

Από τη στιγμή που το βάρος σου αλλάζει με βάση το ισοζύγιο ενέργειας, αν οι θερμίδες που θα καταναλώσεις είναι περισσότερες από αυτές που θα κάψεις, τότε λογικά θα πάρεις βάρος.

Από την άλλη πλευρά, το να πεις ότι θα φας παγωτό και μετά θα πας γυμναστήριο για να το κάψεις, μπορεί να μην είναι και πολύ αποτελεσματικό, καθώς 2 μπάλες δίνουν περίπου 300 θερμίδες και με μισή ώρα στο διάδρομο μπορεί να κάψεις περίπου 120…

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πόσες θερμίδες έχει το παγωτό;

Σίγουρα ο αυθορμητισμός είναι ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου, αλλά σε ό,τι αφορά τη διατροφή σου, καλό είναι να υπάρχει ένα πρόγραμμα ώστε να έχεις και τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

φρούτα λαχανικα΄ισορροπημένη διατροφή υγιεινή διατροφή δίαιτα
Βιολογικά τρόφιμα: 5 επιλογές που αξίζει να κάνεις

Μπορεί τα βιολογικά τρόφιμα να έχουν γεμίσει την αγορά, κάποια όμως αξίζει να τα επιλέγεις ακόμη κι αν είναι λίγο πιο ακριβά από τα συμβατικά.

Πειραγμένα μπράουνις σοκολάτας με ντίνκελ από την Gwyneth Paltrow

Μπράουνις σοκολάτας με λίγες θερμίδες. Μια γλυκιά συνταγή από το ιδιαίτερο βιβλίο μαγειρικής της Gwyneth Paltrow, Μy Father’s Daughter.

Διαταραγμένη σχέση με το φαγητό
Τα 5 σημάδια που δείχνουν ότι έχεις διαταραγμένη σχέση με το φαγητό

Η ειδικός σού δείχνει τα 5 σημάδια που θα σε κάνουν να το συνειδητοποιήσεις

#shapegreece