Πώς θα εντάξεις το παγωτό στη δίαιτα (κι όμως γίνεται λέει η διαιτολόγος)

Σίγουρα το παγωτό δεν είναι κάτι που μπορείς να καταναλώνεις καθημερινά, αλλά μια φορά την εβδομάδα θα μπορούσες να καταναλώνεις το αγαπημένο σου γλύκισμα κάνοντας τις κατάλληλες προσαρμογές στο διαιτολόγιο σου:

10.08.2018

εχεις διαβασει

Σε μια φυσιολογική διατροφή ή ακόμα και δίαιτα, όλα τα τρόφιμα επιτρέπονται με μέτρο. Ένα από τα ζητήματα που προκύπτουν το καλοκαίρι είναι το πώς θα εντάξεις στο πρόγραμμά σου το παγωτό (γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλεις όλο το καλοκαίρι χωρίς παγωτό), χωρίς να χαλάσεις το πλάνο σου και το στόχο σου.

Σίγουρα το παγωτό στη δίαιτα δεν είναι σύνηθες, αλλά μια φορά την εβδομάδα θα μπορούσες να καταναλώνεις το αγαπημένο σου γλύκισμα κάνοντας τις κατάλληλες προσαρμογές στο διαιτολόγιο σου:

Το παγωτό δεν έχει ως στόχο του να σε χορτάσει (μάλιστα έχει χωνευτικές ιδιότητες), οπότε δεν έχει νόημα να παραλείψεις κάποιο κυρίως γεύμα και στη θέση του να φας το παγωτό.

Παγωτό που έχει λιώσει

Μην αρχίσεις να σκέφτεσαι ότι εφόσον θα «ξεφύγεις» από το πρόγραμμά σου, δεν έχει σημασία τι και πόσο θα φας. Το όλα ή τίποτα δεν ισχύει σε καμία περίπτωση στη διατροφή. Ο οργανισμός εξάλλου καταλαβαίνει αν θα φας 2 μπάλες ή ένα οικογενειακό παγωτό.

Από τη στιγμή που το βάρος σου αλλάζει με βάση το ισοζύγιο ενέργειας, αν οι θερμίδες που θα καταναλώσεις είναι περισσότερες από αυτές που θα κάψεις, τότε λογικά θα πάρεις βάρος.

Από την άλλη πλευρά, το να πεις ότι θα φας παγωτό και μετά θα πας γυμναστήριο για να το κάψεις, μπορεί να μην είναι και πολύ αποτελεσματικό, καθώς 2 μπάλες δίνουν περίπου 300 θερμίδες και με μισή ώρα στο διάδρομο μπορεί να κάψεις περίπου 120…

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πόσες θερμίδες έχει το παγωτό;

Σίγουρα ο αυθορμητισμός είναι ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου, αλλά σε ό,τι αφορά τη διατροφή σου, καλό είναι να υπάρχει ένα πρόγραμμα ώστε να έχεις και τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Τα 7 λάθη που σου προσθέτουν κιλά το βράδυ

Όσον αφορά την απώλεια βάρους, κάθε γεύμα μετράει, αλλά το βραδινό κερδίζει το βραβείο του γεύματος στο οποίο είναι πιο πιθανό να παρασυρθείς.

φαγητό, διατροφή
Peganism: Η νέα διατροφική τάση που συνδυάζει vegan και paleo διατροφή (ναι, γίνεται!)

Η pegan διατροφή φαίνεται να είναι η επόμενη hot τάση στις δίαιτες. Μάθε γιατί και τι λέει η διαιτολόγος

Σύκο έφαγες; Light συνταγές με φρέσκα ή αποξηραμένα σύκα σε πρωινό, σαλάτα, γλυκό ή φαγητό!

Πώς θα καταναλώσεις το σύκο, το φρούτο που είναι τοπ αυτή τη στιγμή κι αυτή την εποχή. Ιδέες και συνταγές που θα λατρέψεις.

Σύκο: Περιέχει μόνο 47 θερμίδες και δεν φαντάζεσαι τα οφέλη του!

Όπως και τα υπόλοιπα φρούτα, έτσι και το σύκο, είναι μια καλή διατροφική πηγή και η κατανάλωσή του προσφέρει στον οργανισμό μας μεγάλο αριθμό βιταμινών και ιχνοστοιχείων.

Μπάρες ενέργειας χωρίς ψήσιμο με κινόα και χουρμάδες (με 157 θερμίδες)

Αυτές οι μπάρες ενέργειας κρύβουν μέσα τους όλες τις υπερτροφές, έχουν μόλις 157 θερμίδες και δεν χρειάζονται καν ψήσιμο, αν είσαι φαν της ωμοφαγίας.

Παγωμένο γιαούρτι: Ποια toppings να αποφύγεις

Το καλοκαιράκι, το παγωμένο γιαούρτι, είναι must, ειδικά για εμάς που αγαπάμε την υγιεινή διατροφή.

#shapegreece