To SUPER 3ήμερο πρόγραμμα αποτοξίνωσης που ακολουθεί η διαιτολόγος όταν θέλει detox από το κρέας!

Ενέργεια που διαρκεί; Λάμψη και νεανικό δέρμα; Απώλεια βάρους; Όποιος κι αν είναι ο στόχος σου ακολούθησε το παρακάτω διατροφικό πλάνο της ειδικού και θα εντυπωσιαστείς.

23.01.2020

εχεις διαβασει

To SUPER 3ήμερο πρόγραμμα αποτοξίνωσης που ακολουθεί η διαιτολόγος όταν θέλει detox από το κρέας!

Συνεργάστηκε η Κάλλια Γιαννιτσοπούλου, κλινικός διαιτολόγος- διατροφολόγος, MSc, MBA, SRD, μεταπτυχιακό στην κλινική διατροφή, Πανεπιστήμιο Surrey, μέλους του Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων (www.somaygies.gr).

 

“Aκολουθώ συνήθως αυτό το τριήμερο διατροφής έπειτα από μια περίοδο μεγάλη κατανάλωσης ζωικών τροφών, προκειμένου να βοηθήσω τον οργανισμό μου να αποτοξινωθεί. Σ’ αυτό το τριήμερο αποφεύγω την κατανάλωση γαλακτοκομικών και κρέατος και επιλέγω πολλά φρούτα, λαχανικά, χυμούς και ψάρι. Επιτρέπω το ψάρι στη διατροφή, γιατί έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε τοξίνες και είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη, φώσφορο και ψευδάργυρο”.

 

Οδηγίες για τη διατροφή:

  • Απαραίτητη για την αποτοξίνωση είναι η κατανάλωση 2,5-3,5 λίτρων νερού καθημερινά.
  • Συνδύασε τη διατροφή με καθημερινή αερόβια άσκηση, όπως 35-45 λεπτά γρήγορο περπάτημα ή κολύμβηση ή ποδηλασία, που θα βοηθήσει στην αποβολή τοξινών
    μέσω του ιδρώτα.

To SUPER 3ήμερο πρόγραμμα αποτοξίνωσης που ακολουθεί η διαιτολόγος όταν θέλει detox από το κρέας!

ΗΜΕΡΑ 1η

Πρωινό: 1 ποτήρι χυμός και 2 φέτες ψωμί με 1 κ.γ. ταχίνι και 1 κ.γ. μέλι
Δεκατιανό: Μία μπάρα δημητριακών
Μεσημεριανό: Τσιπούρα ψητή (250 γρ.) με 1 κ.σ. λαδο-λέμονο και 1 μπολ βλήτα με 1 κ.σ. λάδι και μία φέτα ψωμί
Απογευματινό: 12 αμύγδαλα και 4-5 καρύδια
• Βραδινό: 1 μπολ αγγουρο-ντομάτα με 1 κ.σ. λάδι, 4-5 ελιές, 1 κ.σ. κάππαρη και 2 παξιμαδάκια κρίθινα.

ΗΜΕΡΑ 2η

Πρωινό: 1 ποτήρι χυμός και 1 κουλούρι πολύσπορο ολικής αλέσεως
Δεκατιανό: Φρούτα εποχής (350 γρ.)
Μεσημεριανό: Μία μερίδα μακαρόνια με 3 κ.σ. σάλτσα πέστο και 1 μπολ πράσινη σαλάτα με 3-4 ντοματίνια, 1 κ.σ. λάδι και βαλσαμικό ξίδι
Απογευματινό: Φρουτοσαλάτα με φρούτα εποχής (300 γρ.), 3-4 καρύδια, 1 κ.σ. μέλι και κανέλα
• Βραδινό: Τόνος (120 γρ.) με 1 μπολ πράσινη σαλάτα με 1 κ.σ. λάδι, 3 κ.σ. καλαμπόκι και 2 παξιμαδάκια κρίθινα.

ΗΜΕΡΑ 3η

Πρωινό: 4 φρυγανιές με 1 κ.σ. μαρμελάδα ή μέλι
Δεκατιανό: Μία σπανακόπιτα χωρίς τυρί
Μεσημεριανό: Μία μερίδα γίγαντες, μία φέτα ψωμί και 1 μπολ αγγουροντομάτα με 1 κ.σ. λάδι
Απογευματινό: Ένας φυσικός χυμός ανάμεικτος με 2 αχλάδια, 1 μήλο και μία μπανάνα
Βραδινό: Μία μερίδα ψητά λαχανικά (κολοκυθάκια, πιπεριά, μελιτζάνα) με 1 κ.σ. λάδι και βαλσαμικό ξίδι και 2 κριτσίνια σουσαμένια ή πολύσπορα ή μία φέτα ψωμί

[related id="71872"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece