Ποιά ψέματα της δίαιτας θα πεις στο γραφείο του διαιτολόγου

Όταν η δίαιτα πάει στραβά, συχνά λέμε ψέματα, είτε στον εαυτό μας… είτε στο διαιτολόγο μας! Ιδού τα πιο διάσημα ψέματα της δίαιτας.

19.11.2015

εχεις διαβασει

Υπάρχουν δηλαδή τα ψέματα που δεν τα καταλαβαίνουμε ούτε εμείς οι ίδιοι και τα άλλα τα χαριτωμένα που τα λέμε για να μη μας πιάσουν.

Ποιά ψέματα της δίαιτας θα πεις την πρώτη φορά στο γραφείο του διαιτολόγου:

Στην πρώτη επίσκεψη στο διαιτολόγο, θα πρέπει να μιλήσεις για μια τυπική σου ημέρα διατροφής, για το αν γυμνάζεσαι και για τα κιλά που έχεις τα τελευταία χρόνια.

Δεν είναι λίγοι οι άνθρωποι που στην καταγραφή του τι τρώνε καθημερινά, κάνουν λανθασμένη εκτίμηση. Αν κάνεις αυτό ακριβώς την πρώτη φορά, θα σχηματίσει και ο γιατρός λανθασμένη εντύπωση για εσένα.

Για παράδειγμα, αν υποστηρίξεις (επίτηδες ή μη) πως τρως μόνο ανθότυρο, πρωινό διαίτης, μεσημεριανό χωρίς λάδι, βραδινό ένα φρούτο και ξεχάσεις τα ενδιάμεσα πατατάκια, πίτσες, σουβλάκια, η εντύπωση που θα δώσεις είναι λανθασμένη.

Επίσης, αν υποστηρίξεις πως γυμνάζεσαι αλλά στην πραγματικότητα δεν κάνεις τίποτα από όσα λες, πάλι το αποτέλεσμα θα είναι ίδιο.

Το ίδιο συμβαίνει και για τα κιλά. Πρέπει να είσαι ακριβής στο πότε, πως και γιατί τα πήρες. Άλλωστε, αν τα έκανες όλα σωστά, θα είχες φτάσει στο διαιτολόγο; Μάλλον όχι!

Τι ακούει λοιπόν ο διαιτολόγος; Τα ψέματα της δίαιτας

-Τα έκανα όλα τέλεια, δεν έκλεψα καθόλου!

-Είδα ένα πολύ νόστιμο παγωτό/γλυκό/σοκολάτα κλπ αλλά δεν το δοκίμασα, φαινόταν πάρα πολύ γευστικό…

-Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν έχασα, θα φταίει λογικά η περίοδος, η ζέστη, η λειτουργία του εντέρου μου κλπ.

-Την Κυριακή που βγήκαμε έξω έφαγα μόνο το ψαρονέφρι με τη σαλάτα μου!

-Στο σινεμά πήρα μόνο 3 ποπ κορν από τον φίλο μου!

-Αυτή τη βδομάδα με πόναγε το πόδι μου και δεν έκανα γυμναστική, ίσως για αυτό το λόγο να πήρα δύο κιλά.

-Τα μέτρησα και τα ζύγισα όλα!

Πώς θα αδυνατίσω τώρα; 15 τρικ για διατροφή ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΙΤΑ (που μας είπε η διαιτολόγος!)

Υπάρχουν όμως και τα ψέματα που λέμε στον εαυτό μας: Αυτά είναι τα χειρότερα ψέματα της δίαιτας:

Φάε λίγη σοκολάτα
– Ένα κομμάτι γαλακτομπούρεκο τι κακό θα κάνει;

– Έλα μωρέ, θα φάω τώρα την καρμπονάρα και αύριο θα λιώσω στο διάδρομο.

-Θα αφαιρέσω το πρωινό και τα φρούτα και θα φάω μια τυρόπιτα και θα είναι ακριβώς το ίδιο.

-Δε χρειάζεται να ζυγίσω τις ποσότητες που αναγράφονται στο διαιτολόγιο. Θα τα υπολογίσω όλα με το μάτι και θα πέσω μέσα.

-Δεν έφαγα το βράδυ για να πιω 3 cocktails, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα.

-Μια μπουκίτσα ψωμί σε κάθε γεύμα, τι ζημιά μπορεί να κάνει;

-Θα πάρω light τυρί/ μαγιονέζα/ γαλοπούλα κλπ και θα τρώω περισσότερο για να χορταίνω.

-Το ελαιόλαδο κάνει καλό, οπότε γιατί να βάλω μόνο μια κουταλιά; (το ίδιο ισχύει και για τα φρούτα)

-Στα μακαρόνια δε θα βάλω ούτε τυρί ούτε σάλτσα και θα φάω διπλή μερίδα!

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 10 ροφήματα που δίνουν ενέργεια! Προτιμάς αφέψημα, smoothie ή βότανο;

Όταν κάνουμε μια προσπάθεια, καλό είναι να είμαστε συνεπείς, πάνω από όλα στον εαυτό μας. Όσο πιο σταθεροί είμαστε στο στόχο μας, τόσο αυξάνεται και η αυτοεκτίμησή μας.

Πώς να εντάξω τα γλυκά στη δίαιτα & διατροφή μου

Δεν απαγορεύεται βέβαια, να κάνουμε ατασθαλίες, αρκεί να μην απογοητευόμαστε από το αποτέλεσμα και να μη γεμίζουμε με τύψεις. Και αν θέλουμε να λέμε ψέματα, τουλάχιστον να τα λέμε στο διαιτολόγο μας!

Ευχαριστούμε την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο Χαροκοπείου πανεπιστημίου
Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό πανεπιστήμιο (ΚΕΚ)

www.coachmydiet.wordpress.com
www.facebook.com/grafeiodiatrofis

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

δίαιτα για να ξεμπλοκάρει ο μεταβολισμός
Οι 10 κινήσεις για να ξεμπλοκάρει ο μεταβολισμός και η διατροφή που τον ενισχύει

Κάθε χρόνος που περνά μειώνει σταδιακά την ικανότητα του οργανισμού να καίει θερμίδες με την ίδια ταχύτητα. Να πώς θα διατηρήσεις τη φλόγα

κοιλιά εγκυμοσύνη αδυνάτισμα γονιμότητα υγεία μαμά
Θέλεις επίπεδη κοιλιά; Απόφυγε αυτές τις τροφές!

Εκτός από τις καθιερωμένες ασκήσεις, υπάρχουν και μερικές τροφές που πρέπει να αποφεύγεις αν θες καλλίγραμμη κοιλιά.

Η δίαιτα των μονάδων και γιατί να (μην) την κάνεις

Άλλη μια μόδα που φαίνεται να κερδίζει έδαφος στο διαδίκτυο, είναι η δίαιτα των μονάδων. Πώς την αξιολογεί, όμως, η διαιτολόγος;

τροφές χωρίς λιπαρά
Τροφές χωρίς λιπαρά, λακτόζη, γλουτένη, ζάχαρη: Ποιες μας αφορούν πραγματικά;

Σε ποιες περιπτώσεις πρέπει πραγματικά να ακολουθείς αυτούς τους περιορισμούς;

Δίαιτα εξπρές 5 ημερών ενάντια στο φούσκωμα! Το πρόγραμμα διατροφής για επίπεδη κοιλιά

Δοκίμασε αυτή τη δίαιτα εξπρές 5 ημερών που περιλαμβάνει διατροφή και άσκηση και θα σε δείξει πιο λεπτή μέσα σε 5 μέρες

6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ για να χάσεις βάρος!

Το να τρως ανάμεσα στα γεύματα δεν χρειάζεται να είναι κακό για την περιφέρεια της μέσης σου. Ιδού 6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ σου για να χάσεις βάρος

#shapegreece