Η δίαιτα Pegan είναι η κορυφαία δίαιτα για το 2019, σύμφωνα με το Pinterest – να τι συστήνει η διατροφή

Το Pinterest δημοσίευσε τα μεγαλύτερα trends για τη χρονιά που έρχεται και ανάμεσα σε αυτά είναι και το trend αυτό στις δίαιτες

14.12.2018

εχεις διαβασει

τι δίαιτα να κάνω

Τι δίαιτα να κάνω; Αν ψάχνεις απάντηση σε αυτό το ερώτημα, το Pinterest σού παρουσιάζει ποιο θα είναι το μεγαλύτερο trend στον τομέα αυτό για το 2019: η δίαιτα που θα απασχολήσει φέτος, όπως αποκάλυψε η δημοφιλής πλατφόρμα, είναι η pegan diet, που τα τελευταία χρόνια έχει μονοπωλήσει το ενδιαφέρον και έχει έρθει στο προσκήνιο, κυρίως, λόγω του συνδυασμού της vegan φιλοσοφίας και της paleo διατροφής.  

Ο λόγος που αναδείχθηκε ως η πιο δημοφιλής δίαιτα ήταν το γεγονός ότι οι αναζητήσεις της συγκεκριμένης δίαιτας στο pinterest, τη χρονιά που φεύγει, αυξήθηκαν κατά 337% σε σχέση με πέρσι, όπως αναφέρει η βρετανική HuffPost. O dr Mark Hyman είναι ο δημιουργός της νέας διατροφικής τάσης που γνωρίσαμε για πρώτη φορά πριν από λίγα χρόνια και έκτοτε, γίνεται όλο και πιο δημοφιλής στο κοινό.

Πώς συνδυάζει η συγκεκριμένη δίαιτα τις δύο παραπάνω διατροφές; 

Η δίαιτα paleο περιλαμβάνει μη επεξεργασμένα τρόφιμα και πολλά κρέατα (θυμίζει τη διατροφή ανθρώπου της παλαιολιθικής εποχής και για τον λόγο αυτό ονομάστηκε έτσι), ενώ η vegan απαγορεύει όλα τα ζωικά υποπροϊόντα. Ουσιαστικά, η pegan είναι μία vegan διατροφή που, όμως, επιτρέπει τα αυγά, τα ψάρια που περιέχουν Ω-3 και το κρέας από ζώα που τρέφονται με χόρτα.

Παρότι η pegan είναι μια πολύ περιοριστική διατροφή, συνδυάζει τα θετικά στοιχεία της χορτοφαγίας με την επαρκή πρόσληψη πρωτεΐνης, οπότε αποτελεί και μια σχετικά καλή διατροφή για να ακολουθήσεις.

Δες εδώ αναλυτικά τις αρχές της Pegan δίαιτας

Ποιες τροφές επιτρέπονται στη συγκεκριμένη διατροφή;

  • Σε πρώτη φάση τα κοινά τρόφιμα των δύο διατροφών: φρούτα και λαχανικά, καλά λιπαρά, ξηρούς καρπούς (εκτός από φιστίκια).
  • Αξίζει να σημειωθεί πως δίνεται σημασία στον γλυκαιμικό δείκτη των τροφών, κάτι που δε συνηθίζεται σε τέτοια διατροφικά πλάνα.
  • Περιστασιακά μπορεί κανείς να καταναλώσει βιολογικό κρέας.
  • Για τα υπόλοιπα τα επιτρεπτά από τους χορτοφάγους όπως τα δημητριακά και τα όσπρια υπάρχει η σύσταση για μέτρια κατανάλωση.

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece