Οι δύο ασκήσεις που κάνουν οι σέρφερ για δυνατούς γλουτούς και πόδια

Ασκήσεις για δυνατούς γλουτούς και πόδια: Δες τις δύο ασκήσεις που κάνουν οι σέρφερ και κατόπιν ακολούθησε ολόκληρη της προπόνησή τους.

surfing-picture-id647473200 Credit:erikreis

Για τις δύο πρώτες ασκήσεις του προγράμματος, κάνε κλικ εδώ

Για τις επόμενες δύο ασκήσεις του προγράμματος κάνε κλικ εδώ

Κάθε κίνηση μιμείται μια συγκεκριμένη ικανότητα των σέρφερ και μετά ανεβάζει τον πήχη ψηλότερα ώστε να σφίξει το σώμα σου ακόμη περισσότερο από όσο θα συνέβαινε στο νερό.

Διάβασε επίσης: Η personal trainer σού δείχνει πώς να κάνεις σωστά τη super άσκηση burpees

Αναπήδηση σε ημικάθισμα:

pente

Γυμνάζει κοιλιακούς, γλουτούς και δικέφαλους ποδιών

Γονάτισε στο πάτωμα με τα πόδια ενωμένα, κάθισε πίσω στις φτέρνες σου, λυγίζοντας τους αγκώνες στο πλάι, και φέρε τις παλάμες μπροστά στο στήθος σου. Πήγαινε προς τα πίσω τους αγκώνες (Α) και μετά μπροστά για να πάρεις φόρα και να ξεκολλήσεις με έκρηξη τα γόνατά σου από το πάτωμα (Β) πατώντας όλο το πέλμα κάτω, με τα πόδια ανοιχτά στο φάρδος των ισχίων. Ίσιωσε την πλάτη σου, πιέζοντας τα ισχία μπροστά

και σφίγγοντας τους γλουτούς. Κατέβα ξανά στην αρχική θέση για να ολοκληρώσεις μία επανάληψη. Εκτέλεσε 12 επαναλήψεις

Γέφυρα με άρση ποδιού

Γυμνάζει κοιλιακούς, γλουτούς, δικεφάλους ποδιών

eksi

Κάθισε στο πάτωμα με τις παλάμες να πατούν ακριβώς κάτω από τους ώμους, τα δάχτυλα να δείχνουν προς τα εμπρός, τα πόδια τεντωμένα μπροστά σου. Ανασήκωσε τα ισχία ώστε το σώμα να σχηματίσει ευθεία γραμμή από το κεφάλι μέχρι τις φτέρνες.

Φέρε το δεξί πόδι λυγισμένο προς το στήθος και μετά κλότσησε όσο πιο μακριά μπορείς (εικόνα) και κατέβασέ το στην αρχική θέση. Άλλαξε πλευρές και επανάλαβε για να ολοκληρώσεις μία επανάληψη.

Εκτέλεσε 12 επαναλήψεις εναλλάσσοντας πλευρές.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i