10 αλάνθαστες τεχνικές για να βγάλεις τις γιορτές χωρίς γραμμάριο επιπλέον και χωρίς να στερηθείς τίποτα!

Ο φόβος των Χριστουγεννιάτικων κιλών πλησιάζει; Έφτασε η χρονιά που μπορείς να το αλλάξεις!

22.12.2018

Η περίοδος των Χριστουγέννων είναι μια απο τις πιο χαρούμενες περιόδους κατά την διάρκεια του χρόνου και όλοι μας την περιμένουμε με ανυπομονησία.

Από την Δήμητρα Γλυνού, Κλινική Διαιτολόγο-Διατροφολόγο

Οι χριστουγεννιάτικες λιχουδιές και φέτος θα βρίσκονται μπροστά σου, καθώς τα οικογενειακά τραπέζια και οι εορτάζοντες θα είναι στην καθημερινότητα  αυτές τις δυο εβδομάδες.

Διάβασε και μάθε πως μπορείς να διατηρήσεις το βάρος σου κατα την διάρκεια των εορτών χωρίς να στερηθείς τίποτα απο αυτά που σου αρέσουν.

Tip No1: Φτιάξε το πλάνο σου

Για να ισορροπήσεις  τις θερμίδες που θα καταναλώσεις κατα την διάρκεια των Xριστουγέννων μπορείς να διαλέξεις κάποιες μέρες του δεκαπενθήμερου που θα ξεφύγεις απο τις καθημερινές σου συνήθειες και θα απολαύσεις το φαγητό που σου αρέσει χωρίς τύψεις.

Επίλεξε 2 ημέρες την εβδομάδα που θα καταναλώσεις κάποιο φαγητό ή γλυκό που θα είναι της αρεσκείας σου που δεν μπορείς να το καταναλώσεις καθημερινά λόγω πολλών και ‘’κακών’’ θερμίδων.

Tip No2: Ένα σνακ πριν το φαγητό

Πολλές φορές νομίζεις πως αν δεν φας τίποτα άλλο τις μέρες που θα πας σε ένα γιορτινό τραπέζι θα σε βοηθήσει στο να μην πάρεις βάρος. Αυτό όμως φέρνει τα αντίθετα αποτελέσματα, καθώς θα είσαι πολύ πεινασμένη.

Ένα καλό πρωινό πριν το γεύμα ή ένα σνακ πριν το δείπνο θα σε κάνεις να μην ‘’ορμήξεις’’ στα διάφορα φαγητά που θα βλέπεις στο τραπέζι. Επίσης μην ξεχνάς πως η κατανάλωση σνακ ενδιάμεσα απο τα κυρίως γεύματα βοηθά στην ενίσχυση του μεταβολισμού.

#30DayChallenge: 1 νούμερο μικρότερο μέχρι τις γιορτές με το πλάνο του SHAPE!

Tip No3: Έλεγξε τις μερίδες σου

Κάτι σημαντικό που θα πρέπει να θυμάσε τις γιορτές είναι να ελέγχεις τις ποσότητες του φαγητού που θα καταναλώσεις αυτές τις μέρες. Προσπάθησε να μην γεμίσεις το πιάτο σου με όλα τα φαγητά που θα βλέπεις στο τραπέζι και φυσικά βάλε ως στόχο να μην συμπληρώσεις επιπλέον μερίδα κατα την διάρκεια του γεύματος.

Tip No4: Κάνε τις σωστές επιλογές

Η σωστή επιλογή φαγητών θα σε βοηθήσει να μην στερηθείς το φαγητό κατα την διάρκεια των εορτών αλλά παράλληλα να φύγεις χορτασμένη απο το τραπέζι. Αυτό που χρειάζεται μόνο είναι να περιορίσεις τα φαγητά πολλών λιπαρών όπως είναι τα τηγανιτά και να τα αντικαταστήσεις με μια μεγάλη μερίδα σαλάτας, μια επιλογή κρέατος που σου αρέσει και μια μικρότερη μερίδα συνοδευτικού οπως ρύζι ή πατάτες.

Συνέχισε εδώ:

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

10 συμβουλές της διαιτολόγου που θα βοηθήσουν στην απώλεια κοιλιακού λίπους

Ναι, μπορείς να μειώσεις το κοιλιακό λίπος. Δες τι συστήνει η ειδικός.

Γιατί δεν χάνω τα τελευταία κιλά
Γιατί δεν χάνω τα τελευταία κιλά; Αυτές είναι οι πιθανές αιτίες

Γιατί όσο πλησιάζεις το στόχο σου, η απώλεια βάρους γίνεται δυσκολότερη;

Σούπα βελουτέ με ρεβίθια
Σούπα βελουτέ με ρεβίθια: Η τέλεια συνταγή για τις κρύες μέρες του χειμώνα

Το κρύο θέλει την ζεστή σουπίτσα του! Φτιάξε την βελούδινη σούπα που σου προτείνουμε με βασικό συστατικό τα ρεβίθια.

Φάκελος «Επίπεδη Κοιλιά» | 14 κανόνες διατροφής για flat κοιλιακούς
14 κανόνες διατροφής για flat κοιλιακούς

Ξεκίνα ένα – ένα τα βήματα για να αποκτήσεις την τέλεια επίπεδη κοιλιά με μικρά μυστικά δίαιτας

δίαιτα για να ξεμπλοκάρει ο μεταβολισμός
Οι 10 κινήσεις για να ξεμπλοκάρει ο μεταβολισμός και η διατροφή που τον ενισχύει

Κάθε χρόνος που περνά μειώνει σταδιακά την ικανότητα του οργανισμού να καίει θερμίδες με την ίδια ταχύτητα. Να πώς θα διατηρήσεις τη φλόγα

κοιλιά εγκυμοσύνη αδυνάτισμα γονιμότητα υγεία μαμά
Θέλεις επίπεδη κοιλιά; Απόφυγε αυτές τις τροφές!

Εκτός από τις καθιερωμένες ασκήσεις, υπάρχουν και μερικές τροφές που πρέπει να αποφεύγεις αν θες καλλίγραμμη κοιλιά.

#shapegreece