10 μυστικά διατροφής για γρήγορη απώλεια βάρους

Μερικά απλά «κόλπα» που θα σε βοηθήσουν να τρως λιγότερο.

09.01.2020

εχεις διαβασει

μυστικά διατροφής

10 μυστικά διατροφής για γρήγορη απώλεια βάρους

Έχε πάντα μαζί σου ένα φρούτο

Είναι ό,τι καλύτερο μπορείς να φας τις στιγμές που νιώθεις την ανάγκη για κάτι γλυκό ή θες κάτι να σου δώσει έξτρα ενέργεια. Ένα πορτοκάλι, ένα μήλο, μια μπανάνα ή δύο μανταρίνια είναι φρούτα που μπορείς εύκολα να έχεις μαζί σου στην τσάντα ή στο συρτάρι του γραφείου σου.

Την ώρα του γλυκού, πλύνε τα δόντια σου

Μόλις τελειώσεις το φαγητό σου σήκω από το τραπέζι και πλύνε σχολαστικά τα δόντια σου (χρησιμοποίησε και οδοντικό νήμα και στοματικό διάλυμα). Έτσι, ακόμα κι αν οι υπόλοιποι τρώνε ήδη το γλυκό όταν επιστρέψεις στη θέση σου, το πιθανότερο είναι να έχεις χάσει πια την όρεξη για επιδόρπιο.

Φόρεσε κάτι στενό

Όταν είσαι ντυμένη με χαλαρά φορέματα και φαρδιά παντελόνια είναι πιο εύκολο να φας περισσότερο από όσο χρειάζεσαι για να χορτάσεις. Αντίθετα, όταν φοράς κάτι στενό, έχεις γρήγορα την αίσθηση ότι εάν φας άλλη μια μπουκιά κινδυνεύεις να δεις το κουμπί να εκτοξεύεται απέναντι!

Φάε ό, τι θες αλλά σε μικρή ποσότητα

Πάρε ένα μικρό μπολάκι ή ένα πιάτο του φρούτου και σέρβιρε εκεί το φαγητό σου, μαζί με τη σαλάτα ή οποιοδήποτε άλλο συνοδευτικό, όπως ψωμί, τυρί κ.λπ. Έτσι, δεν χρειάζεται να στερηθείς τίποτα αλλά, από την άλλη, είναι πρακτικά αδύνατο να το παρακάνεις με την ποσότητα.

Βρες κάτι που να σε αποσπάσει για 10’

Τόσο χρόνο χρειάζεσαι για να ξεπεράσεις τη λιγούρα σου για γλυκό ή αλμυρό, χωρίς να φας τίποτα. Αυτά τα λεπτά κάνε κάτι που δεν έχει καμία σχέση με το φαγητό ή την κουζίνα, όπως να βάψεις τα νύχια σου, να σερφάρεις στο Facebook ή να τακτοποιήσεις το συρτάρι με τα εσώρουχά σου.

Διάβασε επίσης: Οι 5 κινήσεις-κανόνες για να μην πάρεις πίσω τα κιλά που έχασες

Απόφυγε τις κενές θερμίδες

Βγάλε από το διαιτολόγιό σου οποιοδήποτε τρόφιμο δεν σου προσφέρει κανένα θρεπτικό συστατικό, όπως τα τυποποιημένα σνακ, τα αναψυκτικά, οι συσκευασμένοι χυμοί και το αλκοόλ. Έτσι, θα μπορείς να καταναλώνεις περισσότερες από τις τροφές που βοηθούν τον οργανισμό σου.

Πιες νερό αντί για ποτό

Αν δεν θέλεις να πάρεις τις θερμίδες του ποτού αλλά δεν θέλεις να πιάσεις και κουβέντα με την παρέα σου για το ότι προσπαθείς να χάσεις βάρος, παράγγειλε ένα ποτήρι ανθρακούχο νερό με μια φέτα λεμόνι και παγάκια. Είναι δροσερό, απολαυστικό και κανείς δεν θα καταλάβει ότι δεν θέλεις να πιεις.

Φάε λιγότερο κρέας

Δεν χρειάζεται να μετράς θερμίδες ή γραμμάρια… Απλά, προσπάθησε το πιάτο σου σε κάθε γεύμα να περιλαμβάνει σε ποσοστό 80% τροφές που καλλιεργούνται και 20% τροφές που… περπατούσαν πριν καταλήξουν στο τραπέζι σου.

Μην μπαίνεις στην κουζίνα για 12 ώρες

Μετά το βραδινό, πλύνε τα πιάτα, καθάρισε την κουζίνα, πάρε ένα ποτήρι κι ένα μπουκάλι νερό μαζί σου, σβήσε το φως και μην ξαναμπείς μέσα μέχρι το επόμενο πρωί. Έτσι, θα αποφύγεις να πάρεις κάτι και να τσιμπήσεις χωρίς να το καταλάβεις.

Πιες τον καφέ σου σκέτο

Εάν συνηθίζεις να πίνεις καθημερινά κάποιον από αυτούς τους καφέδες με τα εντυπωσιακά ονόματα, με σαντιγί, αρωματικά σιρόπια και ζάχαρη, άλλαξε συνήθεια. Μάθε να πίνεις τον καφέ και τα υπόλοιπα ροφήματα σκέτα ή έστω με πολύ λίγο γάλα με λίγα λιπαρά.

Διάβασε επίσης: 6 τρόποι για να σταματήσεις να παχαίνεις το σαββατοκύριακο (να τι κάνουμε εμείς)

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece