7 τρόποι για να τρώμε περισσότερα λιπαρά χωρίς να παχαίνουμε

Η φοβία με τα λιπαρά δεν είναι καινούργια και συχνά όσοι προσπαθούν να χάσουν βάρος, παλεύουν να αποκλείσουν τα λιπαρά από τη διατροφή τους.

12.03.2020

εχεις διαβασει

7 τρόποι για να τρώμε περισσότερα λιπαρά χωρίς να παχαίνουμε

Μήπως όμως χρειάζεσαι τα λιπαρά και χωρίς να παχύνεις; Πρόσφατη έρευνα έδειξε πως τα λιπαρά μπορούν να σε βοηθήσουν να αδυνατίσεις.

«Υπάρχουν υγιεινά λιπαρά», τονίζει η  Kim Larson από το Academy of Nutrition and Dietetics.

Και εκτός από τα οφέλη στην καρδιά ή τον εγκέφαλο, τα καλά λιπαρά σε βοηθούν να παραμένεις χορτάτη και για περισσότερο, μιας και απαιτείται περισσότερος χρόνος για να τα χωνέψεις, οπότε δεν πεινάς γρήγορα.

Ποια λιπαρά να προτιμήσεις; Ιδού

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 5 τροφές με τυροσίνη, φολικό οξύ και καλά λιπαρά που αυξάνουν τη δημιουργικότητά σου

Ξηροί καρποί στο πρωινό

Τα αμύγδαλα, τα καρύδια και τα φυστίκια είναι ιδανικό σνακ για κάποιον που επιθυμεί να αδυνατίσει (μιλάμε για ποσότητα χούφτας κι όχι σακουλάκι ολόκληρο). Είναι ιδανικά γιατί πρέπει να τα μασήσεις αρκετά προτού τα καταναλώσεις, έχουν ωραία γεύση και αν δεν τα πάρεις έτοιμα, πρέπει να κοπιάσεις για να τα βγάλεις από το «καβούκι» τους!Δοκίμασέ τα στα δημητριακά ή το γιαούρτι σου το πρωί.

Αυγά στη σαλάτα

Τα αυγά είναι ιδανικά και γεμάτα καλά λιπαρά αλλά βοηθούν και στην καλή απορρόφηση των φυτοθρεπτικών συστατικών που βρίσκονται στα πράσινα λαχνικά. Ιδανικός άρα συνδυασμός για τη σαλάτα σου!

Σπόροι chia στη βρώμη

Αν ανακατέψεις τους σπόρους  chia με οποιοδήποτε υγρό στοιχείο, παίρνουν τη μορφή ζελέ, οπότε μια χούφτα στη βρώμη ή το smoothie, θα σε κάνει να νιώθεις χορτάτη για ώρες.

Παρθένο ελαιόλαδο στα λαχανικά

Η ολεοκανθάλη, ένα στοιχείο του ελαιόλαδου, βοηθά στην μείωση των φλεγμονών κι αυτό μας ενδιαφέρει μιας και οι έρευνες σχετίζουν τις φλεγμονές με την μη αποτελεσματική απώλεια βάρους. Βάλε ελαιόλαδο, έξτρα παρθένο αν μπορείς στα ψητά λαχανικά ή ωμό στη σαλάτα.

Βούτυρο ξηρών καρπών πριν τον ύπνο

Mια κουταλιά από το αγαπημένο σου βούτυρο καπρών, πριν τον ύπνο (πάνω σε φρούτα όπως είναι το μήλο ή σε τοστ) θα δώσει στο σώμα σου τα αντιοξειδωτικά που θέλει και θα σε κρατήσει χορτάτη με μια γλυκιά γεύση.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: ΦΤΙΑΞΕ ΜΟΥΣ ΑΒΟΚΑΝΤΟ ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ!

Αβοκάντο στο smoothie

Ένα τέταρτο αβοκάντο στο smoothie θα σε βοηθήσει να παραμείνεις χορτάτη περισσότερο. Επιπρόσθετα, η κρεμώδης υφή του, θα χαρίσει χρώμα και γεύση στο smoothie σου.

 

[related id="96693"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece