Αυτοί είναι οι 8 λόγοι που δεν χάνεις κιλά παρά την προσπάθεια

Προσπαθείς με θυσίες και στερήσεις να φτάσεις στο επιθυμητό σου βάρος αλλά φαίνεται πως δεν καταφέρνεις να πλησιάσεις καν το στόχο σου; Να ποιοι μπορεί να είναι οι λόγοι που δεν χάνεις κιλά.

06.02.2015

εχεις διαβασει

Αν πιστεύεις ότι το βάρος σου ορίζεται από μια απλή εξίσωση που περιλαμβάνει κυρίως τις θερμίδες που καταναλώνεις και τις θερμίδες που παίρνεις, κάνεις λάθος! Υπάρχουν πολλοί περισσότεροι παράγοντες που επηρεάζουν τα κιλά σου. Εντόπισε ανάμεσά τους ποιοι είναι οι λόγοι που δεν χάνεις κιλά.

Δεν κοιμάσαι καλά

Η έλλειψη ύπνου μπορεί να σαμποτάρει την προσπάθειά σου να αδυνατίσεις, καθώς επιβραδύνει το μεταβολισμό και επηρεάζει την έκκριση των ορμονών που προκαλούν το αίσθημα της πείνας και του κορεσμού. Συγκεκριμένα, έρευνες έχουν δείξει ότι όταν δεν κοιμόμαστε αρκετά, μειώνονται τα επίπεδα της λεπτίνης (της ορμόνης που δίνει το σήμα να σταματήσουμε να τρώμε) και αυξάνονται εκείνα της γρελίνης (της ορμόνης που προκαλεί πείνα). Για να είσαι σίγουρη ότι κοιμάσαι αρκετά αλλά και ποιοτικά, εξαφάνισε από την κρεβατοκάμαρα τις ηλεκτρονικές συσκευές, φρόντισε το δωμάτιο να είναι δροσερό και σκοτεινό, πήγαινε στο κρεβάτι περίπου την ίδια ώρα κάθε βράδυ και μην καταναλώνεις ποτά που περιέχουν καφεΐνη αργά το απόγευμα.

 Τρως «κρυμμένη» ζάχαρη

Μπορεί να νομίζεις ότι την έχεις εξορίσει από τη διατροφή σου, όμως εκτός από τις προφανείς πηγές, η ζάχαρη είναι παντού. Μερικές από τις πιο «ύποπτες» τροφές για υψηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα είναι οι μπάρες πρωτείνης, τα δημητριακά πρωινού, τα ενεργειακά ποτά, οι τυποποιημένες σάλτσες. Εκτός από το ότι σου προσθέτουν κιλά (ή σε δυσκολεύουν να χάσεις αυτά που έχεις) αυτά τα σάκχαρα συνδέονται επίσης με διάφορα προβλήματα υγείας , από τερηδόνα μέχρι διαβήτη και καρδιαγγειακές παθήσεις. Γι’ αυτό, φρόντισε να διαβάζεις κάθε φορά προσεκτικά τις ταμπέλες των τροφών που αγοράζεις. Αναζήτησε λέξεις όπως «γλυκόζη», «μελάσα», «φρουκτόζη», μαλτόζη» ή «συμπυκνωμένος χυμός φρούτων».

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece