Αυτοί είναι οι 8 λόγοι που δεν χάνεις κιλά παρά την προσπάθεια

Προσπαθείς με θυσίες και στερήσεις να φτάσεις στο επιθυμητό σου βάρος αλλά φαίνεται πως δεν καταφέρνεις να πλησιάσεις καν το στόχο σου; Να ποιοι μπορεί να είναι οι λόγοι που δεν χάνεις κιλά.

06.02.2015

Γράφει: Ελένη Καραγιάννη

εχεις διαβασει

Αυτοί είναι οι 8 λόγοι που δεν χάνεις κιλά παρά την προσπάθεια

Υπολογίζεις θερμίδες κι όχι θρεπτικά συστατικά

Ασφαλώς και για να χάσεις βάρος, η ποσότητα της τροφής που καταναλώνεις θα πρέπει να είναι μικρότερη από όση συνηθίζεις. Όμως οι λόγοι που δεν χάνεις κιλά μπορεί να έχουν να κάνουν με τη θρεπτική αξία των όσων τρως και όχι με την ενέργεια που προσφέρουν στον οργανισμό σου. Αντί να εστιάζεις στις θερμίδες, επίλεξε τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνες, αντιοξειδωτικά και μέταλλα που θρέφουν το σώμα.

Κάνεις καθιστική ζωή

Οι άνθρωποι που κάνουν δουλειές γραφείου ή όσοι συνηθίζουν να περνούν όλον τον ελεύθερο χρόνο τους καθισμένοι στον καναπέ, είναι επόμενο να μην μπορούν να χάσουν εύκολα κιλά. Το ανθρώπινο σώμα είναι σχεδιασμένο για να κινείται, γι’ αυτό όσο κι αν βαριέσαι να πας στο γυμναστήριο, πρέπει να ξέρεις ότι η «φυσική» σου θέση είναι εκεί και όχι στην πολυθρόνα του σαλονιού σου. Προσπάθησε να κινείσαι έντονα έστω μισή ώρα την ημέρα για να κινητοποιείς το μεταβολισμό σου αλλά και να αποφεύγεις τους πόνους στη μέση και τον αυχένα.

Δεν έχεις χρόνο να μαγειρέψεις

Εάν το καθημερινό σου πρόγραμμα είναι παραφορτωμένο με πολλές υποχρεώσεις είναι πολύ εύκολο να μπεις στον πειρασμό να τρέφεσαι με φαγητά που βρίσκεις έτοιμα στο fast food της γειτονιάς. Όμως αυτές οι τροφές δεν είναι καλές για τη γραμμή σου. Εάν οργανωθείς σωστά, μπορείς να έχεις έτοιμο ένα θρεπτικό και νόστιμο σπιτικό γεύμα μέσα σε 20 λεπτά –δηλαδή πιο γρήγορα από όσα θα κάνει το εστιατόριο της περιοχής σου να στείλει στο σπίτι την παραγγελία σου.

(κι άλλοι λόγοι που δεν χάνεις κιλά στην επόμενη σελίδα)

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece