Μισό αβοκάντο την ημέρα, τα κιλά τα κάνει πέρα!

Mήπως να το ρίξουμε στη σος γκουακαμόλε; Αν σκεφτείς πως νέα έρευνα υποστηρίζει δυναμικά την κατανάλωση αβοκάντο για την απώλεια βάρους, μάλλον πρέπει να ξανασκεφτούμε το πράσινο αυτό καλούδι.

20.01.2014

Γράφει: Shape.gr

εχεις διαβασει

Μισό αβοκάντο την ημέρα, τα κιλά τα κάνει πέρα!

Με περεταίρω έρευνα μένει να αποδειχτεί αν τα αβοκάντο μπορούν να παίξουν κάποιο ρόλο στην διαχείριση του σακχάρου στο αίμα.

Τα αβοκάντο (ανά μερίδα) περιέχουν 3 γραμμάρια υδατανθράκων, λιγότερο από ένα γραμμάριο φυσικών σακχάρων και σου εξασφαλίζουν το 8% της ημερήσιας αναγκαίας ποσότητας σε φυτικές ίνες.
 
Πώς θα φτιάξεις σος γκουακαμόλε με αβοκάντο;

 
Υλικά

3 μεγάλα ώριμα αβοκάντο, 1/4 του φλιτζανιού χυμός λεμονιού, 1/2 φλιτζάνι φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα, μία σκελίδα σκόρδο τριμμένο, 20 σταγόνες tabasco, 3 κ.σ. μαϊντανός ψιλοκομμένος, αλάτι, πιπέρι
 
Οδηγίες
 
Με πιρούνι πολτοποίησε τα αβοκάντο. Ρίξε το χυμό λεμονιού για να μη μαυρίσουν και έπειτα τα υπόλοιπα υλικά και ανακάτεψε. Σέρβιρε στο κέντρο μιας μεγάλης πιατέλας και τοποθέτησε διάφορα λαχανικά κομμένα σε μπαστουνάκια.

Editor's Picks:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece