Θερμίδες στο εστιατόριο: Τι συστήνει η διαιτολόγος να τρώμε έξω;

Το ξέρεις ήδη πως όταν γευματίζεις έξω, συνήθως δεν τρως και τόσο υγιεινά. Αυτές οι συμβουλές τις ειδικού, θα σε βοηθήσουν να κάνεις καλύτερες επιλογές στο εστιατόριο.

18.11.2017

εχεις διαβασει

Βρήκαμε με τη βοήθεια της Αμαλίας Γιωτοπούλου, κλινικού διαιτολόγου- διατροφολόγου, εύκολους τρόπους για να τρως υγιεινά στο αγαπημένο σου εστιατόριο!

Σε ποια εστιατόρια παχαίνεις περισσότερο;

Σε πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics διαπιστώθηκε πως ένα γεύμα (ορεκτικό, κυρίως πιάτο και συνοδευτικά) στα εστιατόρια μπορεί να περιέχει πάνω από το 50% των ημερήσιων συνιστώμενων θερμίδων για ενήλικες γυναί­κες (περίπου 2.000 θερμίδες)! Όταν μιλάμε για fast food, το ποσοστό των γευμάτων που περιέχουν περισσότερες θερμίδες απ’ όσες συστήνουν οι ειδικοί φτάνει στο 92%!

Οι μεγαλύτεροι… ένοχοι είναι τα εστιατόρια με αμερικανική, ιταλική και κινεζική κουζίνα!

Μικρά μυστικά για να τρως πιο υγιεινά

Προφανώς θα συνεχίσεις να τρως έξω και να απολαμβάνεις το φαγητό σου! Υιοθέτησε μερικούς απλούς κανόνες ώστε να μην είναι κάθε γεύμα σου μια θερμιδική βόμβα:

  • Οι καλύτερες επιλογές σου είναι κρέας, ψάρι ή κοτόπουλο στον ατμό, ψητό ή βραστό, αλλά όχι σοταρισμένο ή τηγανητό.
  • Παράγγειλε δύο συνοδευτικά, ένα για πριν το γεύμα και ένα ως κυρίως πιάτο. Έτσι, θα φας συνολικά λιγότερο και με περισσότερη ποικιλία.
  • Όταν επιλέγεις σαλάτα, απόφυγε τα κρεμώδη ντρέσινγκ και τα πλούσια σε θερμίδες συνοδευτικά, όπως το τυρί και το μπέικον.
  • Προτίμησε μια απλή βινεγκρέτ ή ζήτησε να σου φέρουν τη σος στο πλάι. Όταν έρχεται το πιάτο σου, αποφάσισε πόση ποσότητα θα φας και ζήτησε να σου βάλουν το υπόλοιπο σε πακέτο.
  • Εάν αφήσεις το φαγητό στο πιάτο, είναι πολύ πιθανό να παρασυρθείς με την κουβέντα και την παρέα και να φας περισσότερο.

Συνεργάστηκε η Αμαλία Γιωτοπούλου, κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος, MSc, διευθύντρια Mediterranean Diet Center Χαλανδρίου.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Aυτό είναι το ρόφημα που πίνουμε όλο το καλοκαίρι!

Επιτέλους το τσάι matcha ήρθε και στην κρύα εκδοχή του!

Καλοκαιρινή δίαιτα: Πλάνο για απώλεια πόντων και 4 κιλά λιγότερα από τη διατροφολόγο

Γίνεται να χάσεις πόντους, κιλά και να αποκτήσεις ενυδατωμένο δέρμα μέσα στο καλοκαίρι; Ναι, αν μάθεις να τρως σωστά

Σύνδρομο Νυχτερινής Υπερφαγίας: Ναι υπάρχει, μήπως πάσχεις και δεν το γνωρίζεις;

Το σύνδρομο νυχτερινής υπερφαγίαςα συμπεριλαμβάνεται στις διαταραχές πρόσληψης τροφής μη προσδιοριζόμενες αλλιώς.

αφαίρεση χολής
Διατροφή μετά από αφαίρεση χολής: Τι μπορείς να τρως μετά την εγχείρηση

Οι αλλαγές που πρέπει να κάνεις στη διατροφή σου ύστερα από την αφαίρεση της χοληδόχου κύστης

Λιπαρά και έλαια για αδυνάτισμα
Τροφές με καλά λιπαρά και έλαια για αδυνάτισμα, ενέργεια, υγεία: Αμύγδαλα ή αβοκάντο; Τι σου δίνει κάθε ένα

Σε αντίθεση με όσα μπορεί να πιστεύεις, τα λιπαρά (φυσικά εννοούμε τα καλά λιπαρά) μπορούν να σε βοηθήσουν τόσο στην απόκτηση ενέργειας και υγείας όσο και στην απώλεια βάρους! Δες παρακάτω ποια θα πρέπει να επιλέξεις για κάθε περίπτωση.

Αντιγηραντικές τροφές
Αντιγηραντικές τροφές: Πρόγραμμα διατροφής 7 ημερών από τη δρ Μαρία Ψωμά

Οι καλύτεροι συνδυασμοί για να καθυστερήσεις τις επιπτώσεις του χρόνου στο δέρμα και στην υγεία σου από τη Δρ μαρία Ψωμά!

#shapegreece