Έρευνα: Γιατί αν τρως λίγο και συχνά θα είσαι πάντα αδύνατη!

Θέλεις να χάσεις βάρος χωρίς να πεινάς συνέχεια και χωρίς να χρειάζεται να περιμένεις ανάμεσα στα γεύματα; Επειδή η απάντηση είναι σίγουρα θετική τότε η παρακάτω νέα έρευνα σε ενδιαφέρει. 

04.01.2017

εχεις διαβασει

Έρευνα: Γιατί αν τρως λίγο και συχνά θα είσαι πάντα αδύνατη!

Η παρακάτω έρευνα θα σε πείσει να μην μένεις όλη την ημέρα νηστική στο γραφείο και το βράδυ να πέφτεις στην «απόλυτη απελευθέρωση» χωρίς πρόγραμμα.  Η έρευνα, με λίγα λόγια προτείνει να υιοθετήσεις μια πιο υγιεινή συμπεριφορά έτσι ώστε να νιώσεις σιγά-σιγά το πρήξιμο να φεύγει, το σώμα σου να λεπταίνει και τον οργανισμό σου να δυναμώνει.

Οι άνθρωποι που τρώνε λιγότερα γεύματα μέσα στο 24ωρο έχουν ασυναίσθητα την τάση να τρώνε περισσότερο το βράδυ και να πίνουν περισσότερο αλκοόλ με τα γεύματά τους, κάτι που σταδιακά θα τους οδηγήσει σε αύξηση του σωματικού τους βάρους.

Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξαν ερευνητές του Imperial College του Λονδίνου αλλά και της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Northwestern στο Σικάγο, οι οποίοι ανέλυσαν στοιχεία από 2.385 ενήλικες σε μια μελέτη που κράτησε περισσότερα από 4 χρόνια.

Πιο συγκεκριμένα οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι όσοι έτρωγαν λιγότερο από τέσσερις φορές το 24ωρο είχαν μέσο όρο ΔΜΣ 29.0 και κατανάλωναν κατά μέσο όρο 2.472 θερμίδες την ημέρα.

Πόσες θερμίδες πρέπει να καταναλώνω για ιδανικό βάρος;

Έρευνα: Γιατί αν τρως λίγο και συχνά θα είσαι πάντα αδύνατη!

Οι συμμετέχοντες που έτρωγαν όμως έξι ή και περισσότερες φορές μέσα στο 24ωρο είχαν κατά μέσο όρο ΔΜΣ 27,3 και καταναλώναν περίπου 2.129 θερμίδες. Μάλιστα η ίδια ομάδα ανθρώπων έδειξε και την τάση να καταναλώνει τροφές που ήταν χαμηλότερες σε θερμίδες και υψηλότερες σε θρεπτική αξία, όπως τα λαχανικά, διαπίστωσαν οι ερευνητές.

Όπως ξέρουμε, όμως, ο μεταβολισμός μας για να δουλεύει σωστά και να μας βοηθάει να «κάψουμε» θερμίδες, πρέπει να λαμβάνει τακτικά «καύσιμο», δηλαδή τροφή, έτσι ώστε να διατηρεί το ρυθμό του. Υπάρχουν κάποιοι σημαντικοί παράγοντες που οδηγούν σε αυτό αλλά ο πιο σημαντικός είναι η μείωση των επιπέδων της γλυκόζης στο αίμα, τα οποία συσχετίζονται με την πείνα, αφού όσο πιο χαμηλά τόσο πιο έντονο το αίσθημα της πείνας.

 

[related id="71222"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece