Τα τελευταία 3 κιλά (και γιατί δεν τα χάνεις)

Γιατί δεν μπορείς να τα χάσεις; Ποιοι είναι οι παράγοντες που ευθύνονται;

18.01.2020

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

εχεις διαβασει

Να πώς θα μειώσεις τα πρόωρα σημάδια γήρανσης με τη διατροφή σου

Η ερώτηση παραμένει εδώ και καιρό η ίδια: Γιατί είναι τόσο δύσκολο να χάσεις τα τελευταία 3 κιλά που σου απομένουν μέχρι να φτάσεις στο βάρος που επιθυμείς;

Ευτυχώς για σένα, υπάρχει λύση για να φύγουν τα 3 κιλά που σου απέμειναν. Η  Keri Gans, M.S., R.D., συγγραφέας του βιβλίου The Small Change Diet σου δίνει την απάντηση που επιθυμείς. Τι υποστηρίζει:

«Συνήθως πρόκειται για ένα συνδυασμό διάφορων παραγόντων: Eίτε έχεις κολλήσει σε μία ρουτίνα στη διατροφή σου και πρέπει να αλλάξεις κάτι είτε έχεις γίνει πολύ αυστηρή ή πολύ ελαστική με αυτή».

Αν δε χάνεις τα τελευταία 3 κιλά που πρέπει, μπορεί να ευθύνεται ο πρώτος λόγος, αν τρως συνέχεια τα ίδια φαγητά(ή παρόμοια) και επαναλαμβάνεις τις ίδιες ασκήσεις συνέχεια. Πολλές φορές, όταν συμβαίνει αυτό, το σώμα σου και ο μεταβολισμός σου προσαρμόζονται σε αυτή τη ρουτίνα, με αποτέλεσμα η απώλεια βάρους σου να φτάνει σε ένα τέλμα.

«Πρέπει να εκπλήσσεις το σώμα σου. Να προσπαθείς να εναλλάσσεις τις υγιεινές τροφές που προτιμάς και να δοκιμάζεις νέες ασκήσεις στο γυμναστήριο ή στο σπίτι», αναφέρει η Gans.

Ένα άλλο πρόβλημα που βλέπει να συμβαίνει συχνά η Gans είναι οι γυναίκες που λαμβάνουν πολύ λίγες θερμίδες. Τονίζει ότι, καθώς γυμνάζονται πιο συχνά και πιο σκληρά και μεγαλώνει η αντοχή τους, πρέπει να λαμβάνουν ένα μικρό σνακ για να διατηρούν ενεργοποιημένο το μεταβολισμό τους(γιατί όταν δεν λαμβάνεις αρκετή τροφή, ο μεταβολισμός σου επιβραδύνει, επειδή μπαίνει σε κατάσταση πείνας).

mpara-dimitriakon

Προτείνει να τρως 30 γραμμάρια τυρί με κράκερ ή μία χούφτα αμύγδαλα και ένα κομμάτι φρούτο ή μία υγιεινή μπάρα δημητριακών. Αυτά περιέχουν περίπου 200 θερμίδες και σε καλύπτουν για ολόκληρο σχεδόν το απόγευμα.

Φυσικά, πολλές γυναίκες αντιμετωπίζουν το αντίθετο πρόβλημα. Όταν πλησιάζουν τα κιλά που είχαν σαν στόχο, κάνουν μικρές παρασπονδίες, σε αντίθεση με την αυστηρότητα με την οποία αντιμετώπιζαν τη δίαιτά τους στο παρελθόν, γεγονός που τις εμποδίζει ύπουλα αλλά σταθερά από το να καταφέρουν να φτάσουν το στόχο τους.

«Αν έχεις σταματήσει να γράφεις ημερολόγιο διατροφής, όπως παλιά, τώρα είναι η ώρα να αρχίσεις πάλι. Πολλές φορές θα διαπιστώσεις ότι δεν είχες καταλάβει απολύτως όλα όσα τρως μέσα στη μέρα. Αλλά, το να είσαι υπόλογη για την κάθε μικρή μπουκιά που τρως είναι πολύ σημαντικό στην απώλεια κιλών. Αν σφίξεις και πάλι τα λουριά στον εαυτό σου, έστω και για λίγο, αυτά τα 3 τελευταία κιλά που σου έχουν μείνει θα εξαφανιστούν σύντομα», εξηγεί η Gans.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece