4 ιδέες για μεσημεριανό στο γραφείο χαμηλό σε θερμίδες και σούπερ χορταστικό

Μπορεί το μεσημεριανό στο γραφείο να είναι υγιεινό και delivery; Κι όμως, μπορεί!

04.02.2019

Γράφει: Ευμορφία Σαββαΐδη

εχεις διαβασει

salad bowl σαλάτα υγιεινή διατροφή δίαιτα

Το υγιεινό μεσημεριανό στο γραφείο δεν είναι πάντα εύκολη υπόθεση, αφού δεν έχεις κάθε μέρα το χρόνο και τη διάθεση να προετοιμάσεις το #ShapeTaperaki σου. Σε αυτή την περίπτωση τα σενάρια είναι τρία: είτε θα παραμείνεις νηστική μέχρι να επιστρέψεις σπίτι (μεγάλο λάθος) είτε θα παραγγείλεις κάτι ανθυγιεινό απ’έξω γιατί βρέθηκες «απροετοίμαστη» ψυχολογικά και πρακτικά (μετά, μάλλον θα το μετανιώσεις) είτε θα παραγγείλεις κάτι εντελώς βαρετό και άγευστο και θα το «βαφτίσεις» διαιτητικό και υγιεινό.

Κάνε μια μικρή παύση. Κι αν σου λέγαμε ότι μπορείς να φας μεσημεριανό στο γραφείο που θα είναι υγιεινό, νόστιμο, χαμηλό σε θερμίδες και αν δεν μπορείς να το φτιάξεις, μπορείς να το βρεις και σε delivery;

Βρήκαμε τις 4 καλύτερες ιδέες για χαμηλό σε θερμίδες μεσημεριανό στο γραφείο

Για να πάρουμε καλές ιδέες περάσαμε από το δικό μας αγαπημένο υγιεινό delivery, το Wema Food Goodness, το #1 clean eating delivery της Αθήνας. Τις παρακάτω ιδέες μπορείς να τις φτιάξεις και μονη σου προσαρμόζοντάς τες στις γεύσεις σου ή να τις παραγγείλεις απευθείας από το Wema.

Κολοκυθόσουπα

4 ιδέες για μεσημεριανό στο γραφείο χαμηλό σε θερμίδες και σούπερ χορταστικό

Μία βελουτέ σούπα κολοκύθας είναι ιδανικό μεσημεριανό για το γραφείο, γιατί δε θα σε βαρύνει, αλλά θα σε χορτάσει. Παράλληλα, είναι εξαιρετικά θρεπτική. Μας άρεσε πολύ η κολοκυθόσουπα του Wema γιατί εκτός από βιολογικά λαχανικά, είχε τζίντζερ, κάρρυ και γάλα καρύδας, που έδιναν μία spicy εξωτική γεύση στην κλασική συνταγή

Μπιφτέκι κοτόπουλου με λαχανικά

Υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη από το κοτόπουλο μαζί με καλά λιπαρά από τη σαλάτα με αβοκάντο και ντομάτα. Ειδικά αν φτιάξεις τα μπιφτέκια με βρώμη, όπως στη συνταγή του Wema, θα έχεις και καλούς υδατάνθρακες για ενέργεια, ό,τι χρειάζεσαι δηλαδή το μεσημέρι.  στη σαλάτα.

Buddha bowl με κινόα και λαχανικά

4 ιδέες για μεσημεριανό στο γραφείο χαμηλό σε θερμίδες και σούπερ χορταστικό

Αυτή είναι πάντα μια καλή ιδέα γιατί μπορείς να βάλεις μέσα ό,τι λαχανικά θέλεις ή έχεις πρόχειρα. Η κινόα θα σου δώσει καλή πρωτεΐνη και τα λαχανικά θα σε γεμίσουν φυτικές ίνες και θα σε κρατήσουν χορτάτη. Το Veggie buddha Bowl του Wema που δοκιμάσαμε έχει κινόα και κεχρί, ψητά μανιτάρια πλευρώτους, αβοκάντο, γλυκοπατάτα ψητή και μοβ φασόλια. φασόλια.

Σαλάτα με φακές

Μία σαλάτα με φακές είναι μια ιδέα εύκολη και πάντα γευστική. Αν προσθέσεις αβγό, όπως οι σεφ του Wema, θα έχεις και καλή πρωτεΐνη, ενώ ό,τι λαχανικά θες να βάλεις θα προσθέσουν σε γεύση.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece