Καινούργιου: Έτσι φτιάχνει κορμί για το καλoκαίρι

Η αγαπημένη μας παρουσιάστρια Κατερίνα Καινούργιου, μέσα από το προσωπικό της μπλογκ της στο yupiiii.gr αποκαλύπτει τα μυστικά της για άψογο σώμα το καλοκαίρι.

16.05.2014

εχεις διαβασει

Τι προτείνει η Κατερίνα:

 

“Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να αγαπήσετε το σώμα σας. Όσο κλισέ κι αν ακούγεται, πρέπει να πειστείτε ότι είστε όμορφη χωρίς να αφήνετε τις ατέλειές σας να σας επηρεάζουν αρνητικά. Πιστέψτε με, κάθε γυναίκα, ακόμα και η φαινομενικά πιο τέλεια, έχει «ψεγάδια», τα οποία όμως δεν την κάνουν λιγότερο όμορφη. Όπως σας έχω ξαναπεί άλλωστε, το μυστικό είναι να τονίζουμε τα ωραία μας σημεία και να κρύβουμε με έξυπνο τρόπο τις ατέλειές μας”.

 

Έξυπνα tips:

  • Κόψε το αλάτι. Το ξέρω ότι μπορεί να σας είναι δύσκολο, αλλά περιορίστε το όσο πιο πολύ μπορείτε. Προκαλεί κατακράτηση υγρών με αποτέλεσμα να έχετε ανεπιθύμητα πρηξίματα. Σας το λέω από προσωπική εμπειρία, η διαφορά που θα δείτε στο σώμα σας είναι εντυπωσιακή.

  • Πίνετε πολύ νερό ή άλλα ροφήματα χωρίς θερμίδες (όπως σας έχω ξαναπεί, εγώ λατρεύω το πράσινο τσάι). Στο εμπόριο κυκλοφορούν και διάφορα κρύα αφεψήματα, πολύ γευστικά και χωρίς θερμίδες. Προσωπικά, καταναλώνω τουλάχιστον δύο λίτρα νερό τη μέρα. Αν δεν μπορείτε το σκέτο νερό, προσθέστε μέσα λίγο χυμό από εσπεριδοειδή.

  • Ιδρώστε, ιδρώστε, ιδρώστε! Από τότε που έβαλα τη γυμναστική στη ζωή μου (και συγκεκριμένα τη μέθοδο pilates), η διαφορά στο σώμα μου είναι εμφανής. Αν υπάρχει η δυνατότητα, προτιμήστε την πρωινή γυμναστική που είναι ιδανικός τρόπος για να ξυπνήσετε το σώμα σας και να κάνετε το μεταβολισμό σας να δουλεύει καλύτερα.

  • SOS: Μειώστε αισθητά το αλκοόλ. Αντί για ένα κρασάκι την ημέρα προσπαθήστε να το περιορίσετε σε μία με δυο φορές την εβδομάδα.

  • Ξέρω ότι σας προβληματίζει πολύ το θέμα κυτταρίτιδα. Για να σας καθησυχάσω λίγο, θα σας πω ότι ελάχιστες γυναίκες δεν έχουν κυτταρίτιδα. Παρόλα αυτά υπάρχουν τρόποι με τους οποίους μπορούμε να την περιορίσουμε αισθητά. Πέρα από τις κρέμες που κυκλοφορούν στο εμπόριο (κάποιες από αυτές είναι πολύ αποτελεσματικές), έχει αποδειχτεί ότι το λεμφικό μασάζ λειτουργεί πολύ δραστικά. Προσπαθήστε να κάνετε μία φορά την εβδομάδα σε κάποια ειδικευμένη αισθητικό. Μπορείτε να το βρείτε και σε πολύ προσιτή τιμή.

  • Πρόσφατα ανακάλυψα τη δύναμη της βιταμίνης Α (τη βρίσκετε στα φαρμακεία και απαλύνει αισθητά τους κυματισμούς στους γλουτούς)

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Σύκο έφαγες; Light συνταγές με φρέσκα ή αποξηραμένα σύκα σε πρωινό, σαλάτα, γλυκό ή φαγητό!

Πώς θα καταναλώσεις το σύκο, το φρούτο που είναι τοπ αυτή τη στιγμή κι αυτή την εποχή. Ιδέες και συνταγές που θα λατρέψεις.

Τα 7 λάθη που σου προσθέτουν κιλά το βράδυ

Όσον αφορά την απώλεια βάρους, κάθε γεύμα μετράει, αλλά το βραδινό κερδίζει το βραβείο του γεύματος στο οποίο είναι πιο πιθανό να παρασυρθείς.

φαγητό, διατροφή
Peganism: Η νέα διατροφική τάση που συνδυάζει vegan και paleo διατροφή (ναι, γίνεται!)

Η pegan διατροφή φαίνεται να είναι η επόμενη hot τάση στις δίαιτες. Μάθε γιατί και τι λέει η διαιτολόγος

Σύκο: Περιέχει μόνο 47 θερμίδες και δεν φαντάζεσαι τα οφέλη του!

Όπως και τα υπόλοιπα φρούτα, έτσι και το σύκο, είναι μια καλή διατροφική πηγή και η κατανάλωσή του προσφέρει στον οργανισμό μας μεγάλο αριθμό βιταμινών και ιχνοστοιχείων.

Μπάρες ενέργειας χωρίς ψήσιμο με κινόα και χουρμάδες (με 157 θερμίδες)

Αυτές οι μπάρες ενέργειας κρύβουν μέσα τους όλες τις υπερτροφές, έχουν μόλις 157 θερμίδες και δεν χρειάζονται καν ψήσιμο, αν είσαι φαν της ωμοφαγίας.

3 χυμοί λαχανικών για αδυνάτισμα (δοκίμασέ τους για αποτοξίνωση!)

Νέα τάση: Οι χυμοί λαχανικών για αποτοξίνωση και αδυνάτισμα! Δοκίμασε 3 super συνταγές

#shapegreece