Ποιοι είναι οι ξηροί καρποί που δεν παχαίνουν και ταιριάζουν στη δίαιτα; Ο πλήρης οδηγός

Μια μικρή χούφτα ξηροί καρποί συμπληρώνει τη δίαιτά σου με χορταστικές πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, ακόρεστα λιπαρά και σημαντικές βιταμίνες και μέταλλα.

26.10.2017

εχεις διαβασει

Φιστίκια Αιγίνης

35 φιστίκια Αιγίνης
Το κέλυφός τους τα κάνει ιδιαίτερα φιλικά προς τη δίαιτα, ενώ έχουν τα λιγότερα
λιπαρά. «Το άνοιγμα των φιστικιών σε κάνει να ρίχνεις αυτόματα το ρυθμό σου,
έτσι η διαδικασία διαρκεί περισσότερο και τρως συνολικά μικρότερη ποσότητα»
εξηγεί η ειδικός. Περιέχουν άφθονοκάλιο, ένα βασικό μέταλλο για την καλή
υγεία του νευρικού συστήματος αλλά και των μυών.
• Μερίδα: 50 φιστίκια = 160 θερμίδες,
14 γραμμ. λιπαρά.

Φουντούκια

Πλούσια σε μονοακόρεστα λιπαρά, βελτιώνουν την καρδιαγγειακή υγεία. Επίσης, περιέχουν αντιοξειδωτική βιταμίνη Ε, που συμβάλλει στην πρόληψη του καταρράκτη και της εκφύλισης της ωχράς κηλίδος, την υγεία του δέρματος,
ενώ μειώνει και τον κίνδυνο για άνοια.

• Μερίδα: 21 φουντούκια = 180 θερμίδες, 17 γραμμ. λιπαρά

ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΛEΞΕΙΣ
• Καλύτερα για τη δίαιτα: Aμύγδαλα, κάσιους, φιστίκια Αιγίνης
• Χειρότερα για τη δίαιτα: Mακαντέμια, πεκάν
• Καλύτερα για την καρδιά: Καρύδια
• Καλύτερα για τους άνδρες: Βραζιλιάνικα καρύδια, είναι γεμάτα σελήνιο που προστατεύουν από τον καρκίνο στον προστάτη
• Καλύτερα για την πρόληψη ασθενειών: Αμύγδαλα

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece