7 λάθη μαγειρικής που μειώνουν το μεταβολισμό! (Plus: Πώς βγαίνει το λίπος από τον κιμά;)

Τρως σωστά, μαγειρεύεις καθημερινά αλλά κιλά δεν χάνεις. Μήπως τελικά τα λάθη μαγειρικής που κάνεις σου στερούν το λεπτό σώμα;

25.03.2018

Γράφει: Βίκυ Πασχάλη

εχεις διαβασει

7 λάθη μαγειρικής που μειώνουν το μεταβολισμό! (Plus: Πώς βγαίνει το λίπος από τον κιμά;)

Μαγειρεύεις μόνη σου υγιεινά, δεν παραγγέλνεις απ’ έξω… Κι όμως, η ζυγαριά δείχνει το ίδιο νούμερο. Γιατί; Το πιθανότερο είναι πως κάνεις μερικά πολύ συνηθισμένα λάθη που καταστρέφουν το μεταβολισμό σου.

Διάβασε τα πανεύκολα κόλπα που μπορούν να σε βοηθήσουν να αποκτήσεις έγκαιρα το σώμα που θέλεις, με μεταβολισμό που καίει.

Λάθος No 1 Παραβράζεις τα ζυμαρικά

Κατέβασε λίγο νωρίτερα την κατσαρόλα από το μάτι και τα ριγκατόνι σου θα έχουν απολαυστική γεύση και θα σε βοηθήσουν να παραμείνεις για ώρες χορτάτη. «Το ζεστό νερό διασπά τους δεσμούς ανάμεσα στα μόρια του αμύλου» επισημαίνει η Johanna Burani, R.D., συγγραφέας του Good Carbs, Bad Carbs.

Όσο περισσότερο βράσεις τα ζυμαρικά σου τόσο πιο γρήγορα θα μετατρέψει το σώμα σου εκείνους τους υδατάνθρακες σε καύσιμα. Αυτό οδηγεί σε γρήγορη αύξηση του σακχάρου στο αίμα, που ακολουθείται από απότομη πτώση – και πείνα!

How to Τα al dente ζυμαρικά χρειάζονται περισσότερο χρόνο για την πέψη τους, προσφέροντάς σου σταθερή ροή ενέργειας.

Τα ζυμαρικά που αδυνατίζουν

Λάθος Νο 2: Επιλέγεις πουλερικά αντί για μοσχάρι

Ο κιμάς γαλοπούλας συνήθως περιέχει σκούρο κρέας και πέτσα γαλοπούλας, τα οποία αυξάνουν τις θερμίδες. Μία μερίδα 120 γραμμ. κιμά γαλοπούλας δίνει 204 θερμίδες και 14 γραμμ. λιπαρά, ενώ η ίδια ποσότητα άπαχου μοσχαρίσιου κιμά μόλις 155 θερμίδες και 6 γραμμ. λιπαρά.

How to Ζήτησε από τον κρεοπώλη να κάνει κιμά ένα φιλέτο στήθος γαλοπούλας ή ένα άπαχο μοσχαρίσιο κομμάτι. Ψήσε τα μπιφτέκια σου σε ελαιόλαδο (περίπου 1 κ.σ. ανά 450 γραμμ.) για να διατηρηθεί το κρέας ζουμερό, με λιγότερες από 30 θερμίδες επιπλέον ανά μερίδα.

7 λάθη μαγειρικής που μειώνουν το μεταβολισμό! (Plus: Πώς βγαίνει το λίπος από τον κιμά;)  

Editor's Picks:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece