Ζυμαρικά, κρέας, γλυκά, σνακ: Ποια είναι η σωστή μερίδα για κάθε τροφή; (Ο οδηγός του Shape)

Η μείωση της ποσότητας φαγητού μέσα από μια μικρότερη μερίδα, είναι το πιο εύκολο μυστικό για να παραμένεις αδύνατη.

12.11.2015

εχεις διαβασει

Ζυμαρικά, κρέας, γλυκά, σνακ: Ποια είναι η σωστή μερίδα για κάθε τροφή; (Ο οδηγός του Shape)

Συνεργάστηκε η Αναστασία Δ. Κόκκαλη, κλινικός διαιτολόγος- διατροφολόγος, B.Sc (Hons), S.R.D., µέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων.

Μήπως το να χωρέσεις στο κολάν της γυµναστικής σού φαίνεται µεγάλο κατόρθωµα; Προτού αδειάσεις το ψυγείο σου και το γεµίσεις µε καρότα και αγγουράκια, σκέψου αυτό: ο ένοχος για την αύξηση του βάρους σου µπορεί να µην είναι αυτά που τρως, αλλά η ποσότητα.

Από τα τέλη της δεκαετίας του 1970 έχουµε προσθέσει 570 θερµίδες τη µέρα στη διατροφή µας και οι µισές από αυτές οφείλονται στις µεγαλύτερες µερίδες, σύµφωνα µε έρευνα από το Πανεπιστήµιο της Βόρειας Καρολίνας.

Ευτυχώς, µερικά δυνατά οπτικά βοηθήµατα, όπως αυτά στις παρακάτω σελίδες, µπορούν να σε βοηθήσουν πολύ να αλλάξεις νοοτροπία. Όταν θα µάθεις το σωστό µέγεθος µερίδας, η επιλογή της θα σου γίνει δεύτερη φύση. Και το καλύτερο;

Μπορείς να µειώσεις τη µερίδα –και την περίµετρο της µέσης σου– χωρίς να ξεχάσεις τα φαγητά που σου αρέσουν.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Βρες τη σωστή μερίδα σε κάθε τροφή (super οδηγός)

Κοκτέιλ Μαργαρίτα

Ακτινίδιο Μαργαρίτα
Κλασικό µέγεθος: 220 ml
Καλύτερο µέγεθος: 160 ml
Διαφορα σε θερµιδες: 84

Τα κοκτέιλ συχνά περιέχουν 40% περισσότερο αλκοόλ απ’ ό,τι ένα σκέτο ποτό, σύµφωνα µε µελέτη που δηµοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Drug and Alcohol Review. «Είναι πιο πιθανό να πιούµε περισσότερο, αν το κοκτέιλ µας περιέχει µεγάλη ποσότητα αλκοόλ και οι µπάρµαν ποντάρουν σε αυτό» εξηγεί η Tanya Zuckerbrot, R.D., συγγραφέας του The F-Factor Diet. «Αυτό όµως που πραγµατικά παίρνεις είναι λίγο παραπάνω οινόπνευµα και πολλή ζάχαρη, ένα πλούσιο σε θερµίδες µείγµα, που σε κάνει να πίνεις γρηγορότερα και περισσότερο».

Πως θα τη µειώσεις
Προτίµησε την µπίρα, το κρασί ή το αγαπηµένο σου ποτό σκέτο µε πάγο (ή µε ελάχιστο χυµό ή σόδα). Αυτά συνήθως σερβίρονται στην ποσότητα που πρέπει. «Αν δεν αραιώσεις το ποτό σου µε γλυκά πρόσθετα που καλύπτουν τη γεύση του, είναι πιο πιθανό να το πιεις αργά παρά να το αδειάσεις προτού το καταλάβεις» επισηµαίνει η Tanya Zuckerbrot. Στο σπίτι χρησιµοποίησε ένα ποτήρι για σφηνάκι ώστε να είσαι σίγουρη πως σερβίρεις τη σωστή ποσότητα.

[related id="52597"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece